ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פרטים חדשים

בן המחוסל חשף: הייתי עם אבא ברכב

כשבוע לאחר חיסולו של מוחסן פחריזאדה בלב איראן, התראיין בנו בטלוויזיה האיראנית הרשמית וחשף פרטים חדשים. סיפר כי שהה עם אביו ברכב בזמן שחוסל וכי אנשי האבטחה יעצו לו שלא לצאת באותו היום לפחות לא ברכבו שלו, אולם הוא התעקש לצאת ל"פגישה חשובה" ממנה לא שב בחיים

בן המחוסל חשף: הייתי עם אבא ברכב
אילוסטרציה צילום: unsplash

שבוע לאחר חיסולו המהדהד של מדען הגרעין האיראני, מוחסן פחריזאדה, התראיין בנו חמיד לטלוויזיה האיראנית הרשמית ופרס עוד כמה פרטים מעניינים שלא היו ידועים עד כה. כך למשל לדבריו: "בחיסול של אבי לא היה שום מקלע בשלט רחוק, הוא נורה מטווח קצר".

הבן חשף גם כן כי היה עם אביו בתוך הרכב כאשר נרצח. חמיד, דיבר על הרגעים האחרונים בחיי אביו. הוא אמר כי החיסול לא בוצע על ידי מקלע שהותקן על משאית קטנה שחנתה בצד הדרך ונשלטה באמצעות לוויינים. "היה קרב אמיתי", הוסיף הבן שהיה עם אביו ברכב בזמן החיסול.

לדבריו, אמא שלו הייתה ליד בעלה עם תחילת האירוע, אך היא לא נפגעה מהירי. הבן אמר, "אבי נפגע על ידי ארבעה או חמישה כדורים".

בנו של מוחסן פחריזאדה, אמר כי אביהם קיבל אזהרה מכוחות הביטחון האחראים לשמירה עליו שלא ייצא באותו היום. עם זאת, הוא עזב, מכיוון שהתכוון להשתתף בפגישה חשובה. המאבטחים של פחריזאדה יעצו לו שלא להשתמש במכוניתו באותו יום, אך הוא התעקש להגיע לפגישה כלשהי.

לגבי מצבו של אביו בימים האחרונים לפני הרצח, אמר: "במשך 20 השנים האחרונות, כל בוקר כשאבי עזב את הבית, חיכינו שאמא תתקשר אלינו בלילה ותגיד שזה קרה (ההתנקשות) לבסוף, לפני כמה ימים, אמי התקשרה, ויחד התאבלנו על פטירתו, היא אמרה לנו את זה, תמיד ידעה שזה יקרה. לפני כמה ימים מצבו של אבי השתנה מאוד. רבים מחבריו הקרובים ראו חזיונות בחלומותיהם (מה שמרמז על כך שחייו התקרבו לסופם), אך הם סיפרו לנו עליהם רק לאחר ההתנקשות".

חמיד הבן אמר עוד כי אביו "פחד לחיי השומרים שלו אז הוא תמיד אמר לי שהוא חושש שיקרה משהו לשומרים, בגלל שיש להם משפחות, איך הוא יוכל להגיד משהו למשפחות שלהם אחר כך?".

חיסול באיראן מוחסן פחריזאדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד