י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דיילת אנטישמית?

חרדית הורדה מטיסה: 'את וספר התפילות שלך יכולים לצאת מכאן'

אישה חרדית שעטתה מסיכה כנדרש נזרקה מטיסה של חברת 'דלתא' בעת שהתפללה במושב שלה, בזמן טיסה פנימית בארה"ב. דיילת אטומה התעקשה איתה שהיא מסכנת את הנוסעים, ובעקבות כך המטוס שב על עקבותיו, הוריד את הנוסעת החרדית והטיסה יצאה לדרכה בלעדיה | צפו 

חרדית הורדה מטיסה: 'את וספר התפילות שלך יכולים לצאת מכאן'
טיסה ריקה. אילוסטרציה צילום: unsplash

אישה חרדית נזרקה ביום רביעי מטיסה של חברת 'דלתא' - פנימית בתוך ארה"ב, שעשתה דרכה משיקגו לניו יורק, בטענה כי היא לא עטתה את המסכה על פי כל הכללים. בעוד הנוסעת טוענת כי היא עטתה את המסכה ב-100% על האף והפה, וסבורה כי היא הייתה "קורבן לאנטישמיות בוטה".

הנוסעת, המעוניינת להישאר אנונימית בשלב זה, סיפרה לאתר Yeshiva world news את גרסתה למקרה: "הייתי בטיסת דלתא 5610 משיקגו לשדה התעופה JFK ביום רביעי, הסידור שלי היה פתוח והתפללתי. הדיילת, אריקה גרין, דחפה בכעס את הסידור שלי ואמרה לי להרים את המסכה שלי על פי כל ההנחיות, המסכה שלי הייתה למעלה אבל היא הלכה משם בלי לאפשר לי להראות לה. חשבתי שהיא לא ראתה אותי בצורה מלאה".

הנוסעת ממשיכה לספר: "היא חזרה עם דיילת אחרת ושתיהן כעסו עלי מאוד. פחדתי כי לא עשיתי שום דבר רע. הם דפקו על הסידור שלי ואמרו לי שאני לא בסדר, למרות שהנוסעים האחרים יכלו לראות שאני בסדר לחלוטין, ורק מתפללת. הם אמרו שאם אני לא הולכת להיות צייתנית, שאני אגיד להם את זה עכשיו. כמה אנשים חרדים ניסו לעזור, אך הדיילות לא אפשרו להם לדבר".

"כשהיא סוף סוף הפסיקה לצעוק עלי, אמרתי לה, תודה שאמרת לי, איך קוראים לך?", בתגובה מספרת הנוסעת, "הדיילת הסתובבה וכעבור דקה הטייס הודיע ​​שאנחנו מחזירים את המטוס כדי להוריד נוסע שאינו בסדר. אישה בשם קים פורד נכנסה למטוס ואמרה לי שאני לא בסדר, ושאם לא ארד מהמטוס ואמשיך לדבר, אני אקבל הרחקה לכל החיים מחברת דלתא, ואנשי הביטחון יגררו אותי מהמטוס, היא אמרה כי נוסעים אחרים אינם מרגישים בטוחים והטייס לא הרגיש בטוח לטוס כשאני על המטוס, הייתי רגועה אבל פחדתי, אז ביקשתי לדבר עם הטייסים. היא אמרה שאני יכולה לדבר איתם כשאני ארד מהמטוס. שני טייסים פגשו אותי וניסיתי להסביר שאני בסדר לחלוטין ויש לי עדים. הדיילת אריקה גרין עצרה אותי מלדבר, בכיתי כולי נסערת והטייסים נראו מבולבלים".

עוד סיפרה האשה: "קים פורד אמרה שאם אני נרגעת ולא אדבר על זה, היא תזמין לי טיסה אחרת, אבל אם אמשיך כך יהיה עלי איסור לכל החיים לטוס עם דלתא וליוותה אותי לטרמינל".

"כשקים לקחה אותי חזרה החוצה, הדיילת אריקה גרין אמרה לי את וספר התפילות יכולים לרדת".

אתר Yeshiva world news פנה לחברת 'דלתא' לקבלת תגובה, אך נכון לעת פרסום הכתבה במוצאי שבת לפי שעון ארה"ב, החברה לא הגיבה למקרה.

דלתא איירליינס עיכוב טיסה חרדים בטיסה נוסע חרדי בטיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד