י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המלחמה השלישית

חולת קורונה בת 99 שוחררה: "אני מרגישה בסדר"

חזקה מתמיד: קשישה בת 99, תושבת קרואטיה ששרדה כבר שתי מלחמות עולם, התמודדה גם עם נגיף הקורונה ושבה לאיתנה 

חולת קורונה בת 99 שוחררה: "אני מרגישה בסדר"
ידיים צילום: pixabay

קשישה קרואטית בת 99 אמרה לרופאים ביום חמישי האחרון כי היא מרגישה מצוין, וזאת לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה ואף אושפזה.

מרגרטה קראנצס'ץ', המתגוררת בבית אבות בעיר קרלובק, אושפזה בסוף חודש אוקטובר לאחר שנבדקה ונמצאה חיובית לקורונה, היא שהתה שלושה שבועות בבית החולים, אך לאחר מכן היא שוחררה ואמרה כי היא מרגישה עכשיו הרבה יותר טוב.

"זה נגמר, אני מרגישה בסדר עכשיו" אמרה לעיתון Vecernji List בקרואטיה. הקשישה מרותקת למיטה בשל גילה וחולשתה, "אך אין לה מצבים בריאותיים חמורים" נמסר מבית החולים, ולפי הדיווחים היא נכנסה להתגורר בבית האבות רק לפני מספר חודשים.

על פי הדיווח בקרואטיה, הקשישה שרדה שתי מלחמות ועד לאחרונה כמעט אף פעם הקשישה לא פנתה לרופא. היא עברה ניתוח אחד בחייה לפני 40 שנה, ולוקחת תרופות רק בגלל לחץ הדם שלה.

היא נמנית עם כמה מתושבי בית האבות שנמצאו חיוביים לנגיף הקורונה, למרות שהיא הייתה חסרת תסמינים היא פונתה לבית החולים עקב גילה ומצבה. "עם השבריריות והזקנה שלה זה באמת מדהים איך נגיף הקורונה לא גרם לה נזק", אמרה מנהלת בית האבות סטפיקה ליוביק מלינאק, לסוכנות הידיעות AFP. "אלה חדשות כל כך נחמדות בתוך המגפה", הוסיפה.

קרואטיה, מדינה המונה 4.2 מיליון איש, רשמה כמעט 140,000 מקרי קורונה, עם יותר מ-2,000 מקרי מוות. ביום חמישי האחרון נרשמו כ-4,534 מקרים חדשים עם 48 מקרי מוות.

קורונה קשישה קרואטיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד