י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אין מחיר לשנאה

ניצחון למאבק: המסעדה האנטישמית סגרה את שעריה

מסעדה אנטישמית בקנדה שהביעה בעבר מחוות שונות למען הפלסטינים ותמיכה בטרור | סגרה את שעריה אחרי שספקים ולקוחות ניתקו איתה את הקשר | בעלת המסעדה טוענת: "רק רציתי לפנות זמן לתביעות המשפטיות

ניצחון למאבק: המסעדה האנטישמית סגרה את שעריה
תומכי פלסטין לצד תומכי ישראל צילום: Unsplash

קימברלי הוקינס, הבעלים של Foodbenders בטורונטו קנדה, הודיעה באינסטגרם כי היא סוגרת את העסק. המקום היה ידוע כמקום שפרסם השמצות נגד יהודים, תוכן אנטישמי, תמיכה בטרור ותוכן נגד שוטרים.

בהודעה באינסטגרם נאמר, "לארבעת התיקים המשפטיים נגדי יש השלכות חמורות מאוד על חופש הביטוי במדינה הזו. בהתחשב בכוח הדברים שמונחים על כף המאזניים, קיבלתי את ההחלטה לסגור את העסק ולהתמקד במתן הגנה הטוב ביותר בבית המשפט".

הוקינס הראתה את תמיכתה בפלסטינים. היא קישטה את חלון הראווה שלה בדגל פלסטין גדול בנוסף לשלט "אני (אוהבת) פלסטין" שכיסה את שלט החנות שלה עם הכותרת "פלסטין החופשית".

היא פרסמה סדרת פוסטים עם תמונות של בלונים עפים בחנות שלה - בדומה לבלוני הנפץ הנשלחים מחמאס בעזה לדרום.

היא כינתה את הבלונים שלה "בלוני סולידריות" ואמרה שהם נועדו לדרוש סיום מיידי ל"מצור אכזרי ו"אלימות אינסופית" נגד תושבי עזה - תוך התעלמות מוחלטת מהנזק שנגרם על ידי הטרוריסטים לישראל.

בחודשיים האחרונים כמה אפליקציות להזמנת אוכל מהיר ניתקו איתה את הקשר בגלל הפוסטים האנטישמיים שלה באינסטגרם. היא פרסמה כי ציונים הם "חמדנים" וכי הם "שולטים בתקשורת". היא פרסמה גם כי "ציונים לא רצויים בחנות שלי" וטענה שאין לה בעיה עם יהודים, רק ציונים. אך פרסמה במקביל פוסטים אנטישמיים ותאוריות קונספירציה נגד יהודים.

לפני מספר חודשים היא כתבה כי היא איבדה לקוחות ותיקים, ספקים וחברות משלוחים מרכזיות. כאמור לאור הדברים, הגברת האנטישמית הודיעה על סגירת העסק.

קנדה מסעדה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד