י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
'לזכות לעשות טוב'

קוקה-קולה תשתף פעולה עם היוזמה הלאומית 'מתחשבים'

במסגרת המהלך 'לזכות לעשות טוב' קוקה-קולה תשתף פעולה עם היוזמה הלאומית 'מתחשבים' של הפורום הכלכלי-חברתי, בהעלאת המודעות לתרומת מחשבים מחודשים וכן תתרום בעצמה עבור מעל 1,000 מחשבים למוסדות באמצעות היוזמה של 'מתחשבים' • במקביל קוקה-קולה תסייע בשינוע המחשבים וכן תאפשר לזכות בשלל מוצרים בפעילות מלהיבה

קוקה-קולה תשתף פעולה עם היוזמה הלאומית 'מתחשבים'
קוקה-קולה צילום: יח"צ

לזכות לעשות טוב: בעקבות משבר הקורונה, יוצאת קוקה-קולה במהלך רחב היקף, 'לזכות לעשות טוב', שבו תשתף פעולה עם היוזמה הלאומית של הפורום הכלכלי-חברתי, 'מתחשבים', פרויקט ארצי הפועל לצמצום פערים, ותסייע בתרומה עבור מעל 1,000 מחשבים מחודשים, וכן בהעלאת המודעות לתרומת מחשבים ישנים בקרב הצרכנים.

'מתחשבים' היא יוזמה לאומית התנדבותית של הפורום הכלכלי-חברתי. היוזמה פועלת בשיתוף משרד הרווחה ומשרד החינוך ולמול מיפוי הצרכים והחוסרים שנעשו על ידם ברמה הלאומית, במיקוד על הפריפריה החברתית והגיאוגרפית וכן בשיתוף פעולה עם בית הנשיא ובברכתו המלאה.

בין השאר, 'מתחשבים' פעילה בקרב האוכלוסייה החרדית בערים אלעד, ביתר עילית ונתיבות ותורמת בהן למערכת החינוך העירונית ולעמותות המתמחות בנושא החינוך, כאשר עד כה חולקו כבר מאות עזרים במגזר החרדי!

קוקה-קולה חברה ליוזמת 'מתחשבים' על מנת להגביר את המודעות לחשיבות הפעילות ולהגדיל את ההיקף שלה. במסגרת המהלך המשותף של קוקה-קולה והיוזמה של הפורום הכלכלי-חברתי 'מתחשבים', מי שיסייעו בחלוקת המחשבים יהיו עובדי קבוצת החברה המרכזית.

התוכנית לעתיד הקרוב היא לחלק עוד מחשבים רבים, מוסדות חינוך מוזמנים להכיר את היוזמה הברוכה ולהצטרף אליה.

במקביל, במסגרת מהלך 'לזכות לעשות טוב' יצורפו למוצרי משפחת קוקה-קולה בכל הגדלים (למעט בקבוקי זכוכית) ספרות שיוטבעו על האריזות. המשתתפים בפעילות יצטרכו לאסוף את הבקבוקים עם הספרות ולהרכיב מהן קודים המזכים בפרסים, כאשר לכל פרס קוד אחר. במסגרת המהלך יחולקו מגוון ענק של פרסים.

שלי שמיר-קינן, סמנכ"לית שיווק קוקה-קולה בישראל: "קוקה-קולה פועלת מזה שנים לקידום ערכים חברתיים בקהילה. התקופה האחרונה הביאה עימה אתגרים רבים והעמיקה את הפערים בקרב משפחות רבות בישראל.

בתוך כך החלטנו לשתף פעולה עם הפרויקט החשוב של הפורום הכלכלי-חברתי, "מתחשבים", לטובת העלאת המודעות לתרומת מחשבים משומשים וכן להעניק לזוכים ולזוכות בפעילות מגוון מוצרים, שיאפשרו לעבור את התקופה הזו בחוויה ובהנאה בין כותלי הבית.

אני מזמינה פרטים וחברות נוספים להצטרף למאמץ למען יוזמה לאומית חשובה זו".

עינת זינגר, מנכ"לית הפורום הכלכלי-חברתי: "משבר הקורונה הציף את הצורך ההכרחי והמיידי לאפשר למוסדות הלימוד להמשיך לקיים את הלימודים גם במסגרת המגבלות הקיימות. תרומת העזרים הלימודיים לטובת מוסדות הלימודים היא פתרון מהיר, יעיל וסביבתי שיסייע לצמצם פערים במערכת החינוך. בניגוד ליוזמות אחרות, המערך הלוגיסטי של המיזם הלאומי והחבירה המשותפת של המגזר העסקי מבטיחים שהציוד יגיע באמת למקומות הזקוקים לו. אני מודה לקוקה-קולה על תרומתם ועל המהלך החשוב והעוצמתי להעלאת המודעות למיזם".

 

 

קוקה קולה מעשים טובים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד