י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מזוודות מלאות בזהב

לאור ההברחות מדובאי במכס מתגברים צוותים

ישראלים רבים מנסים לנצל את המחירים הזולים של מוצרים מסוימים באיחוד האמירויות, והם מבריחים עם חזרתם ארצה מגוון מוצרים. ברשות המכס מודעים לעניין ומתגברים את הצוותים הבודקים את הטיסות הנכנסות לארץ

לאור ההברחות מדובאי במכס מתגברים צוותים
שעוני זהב. אילוסטרציה צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90

עם חתימת ההסכמים בין ישראל ואיחוד האמירויות, אזרחי ישראל נוהרים לדובאי, והמחירים הזולים שם מביאים איתם במקביל לשלל האטרקציות התיירותיות החדשות, גם אתגרים חדשים לעובדי המכס כאן בנמל התעופה על שם בן גוריון.

על פי הדיווח ב'מאקו' ישראלים רבים מנסים לנצל את המחירים הזולים במיוחד במדינות האיחוד, ומבריחים עם חזרתם ארצה מגוון מוצרים שהבדל המחירים בין מדינות האיחוד לארץ גורמים להם ליפול בפיתוי ההברחה. ברשות המכס מודעים לעניין ומתגברים את הצוותים הבודקים את הטיסות הנכנסות לארץ, תוך דגש על השבים ממדינות האיחוד.

כמו השבים מאוקראינה שהרגישו תמיד את הבדיקות הקפדניות יותר, לאור ניסיונותיהם של רשויות המכס בנתב"ג לעלות על עקבותיהם של מבריחי הסיגריות הזולות, כעת עם הטיסות לאיחוד האמירויות, המוצרים מגוונים עוד יותר. על פי הדיווח ב'מאקו' רק בשבוע שעבר תיירים מישראל הצליחו להבריח ארצה מזוודות מלאות בזהב בגדים ושעוני יוקרה, סיגרים קובניים, ועוד מגוון מוצרים יוקרתיים הנמכרים שם בזול. 

גורם בנמל התעופה בן גוריון אישר את הדיווח ואמר כי "מספר הבדיקות של הנוסעים מהיעד הזה עלו, יש יותר חיפושים מעמיקים לנוסעים, בעיקר כדי להרתיע שלא יבריחו מוצרים יקרים מבלי להצהיר עליהם," עוד הוסיף הגורם "כמו כל יעד חדש שנפתח, הציבור הישראלי בודק את הערנות שלנו ומנסה להבריח מוצרים, אנחנו מזהירים את הנוסעים שההברחות עלולות לסבך אותם, והם יצטרכו לשלם קנסות" אמר הגורם לסיכום.

דובאי בדיקת מכס הברחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד