י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקרע במרכז-שמאל

המתקפה המעליבה של 'כחול לבן' נגד יאיר לפיד

ככל שנדמה כי מועד הבחירות קרב, כך המתקפות ההדדיות בתוך גוש המרכז-שמאל מתחזקות. אחרי שלפיד עקץ את הרמטכ"לים של כחול לבן שלדבריו "התקפלו" יותר מדי פעמים, בכחול לבן תוקפים את לפיד: "אף אחד מחבריו לא רואה בו כמועמד שמסוגל להקים ממשלה"

המתקפה המעליבה של 'כחול לבן' נגד יאיר לפיד
בני גנץ ויאיר לפיד צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בכחול לבן יוצאים במתקפה מגד יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד ומרחיבים את הקרע בתוך גוש השמאל מה שיגדיל את הסיכוי של ראש הממשלה בנימין נתניהו להרכיב גם את הממשלה הבאה.

"לפיד לא היה אלטרנטיבה ולא יהיה אלטרנטיבה. אין לו שום סיכוי להקים ממשלה", מסרו הערב בכחול לבן, והוסיפו למתקפה על לפיד: "במקום להפיץ שנאה מבוקר עד לילה על כחול לבן, טוב שיעשה בדק בית ויבין למה אף אחד מחבריו לא רואה בו כמועמד שמסוגל להקים ממשלה".

בכחול לבן העבירו את התגובה בהתייחס לראיון של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ברדיו 103 שם אמר: "אני מאוד מקווה שלא תהיה עוד התקפלות בכחול לבן. הם התקפלו מספיק. מספיק עם זה. זה לא לכבודם של מי שהיו רמטכ"לים בצה״ל".

לפיד נשאל על נטישת גנץ, שלח ויעלון והשיב: "היום הוא יום הנישואים השלושים שלי. כל עוד ליהיא (רעייתו א"ק) איתי, אני לא נטוש. ביום שהיא תיטוש, תעשו איתי ראיון סוחט דמעות".

על הפרידה הצפויה של מקום 2 בסיעתו משה בוגי יעלון, אמר לפיד, "הויכוח שלי עם בוגי יעלון, שהוא חושב שאפשר להשיג יותר מנדטים בנפרד ואני חושב שצריך להתמקד במפלגה חזקה. אנחנו עדיין סיעה אחת בכנסת".

יאיר לפיד בני גנץ בוגי יעלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד