י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בשורה משמחת

מבית הרב קנייבסקי נמסר: ניתן להשיג השנה שמן מהגר"ח

על מנת לתמוך באלפי המשפחות תלמידי חכמים הממתינים למגבית חנוכה, נעתר רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א ויעניק לראשונה בהיסטוריה "שמן משחת קודש" לימי החנוכה, לתורמים והשותפים במגבית 'קופת העיר' אשר יזכו להכניס את הברכה לביתם

מבית הרב קנייבסקי נמסר: ניתן להשיג השנה שמן מהגר"ח
הגר"ח קנייבסקי צילום: קופת העיר

עם פתיחת מגבית חנוכה תשפ"א של 'קופת העיר' ועל מנת לתמוך באלפי המשפחות תלמידי חכמים הממתינים למגבית חנוכה, נעתר רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א ויעניק לראשונה בהיסטוריה "שמן משחת קודש" לימי החנוכה, לתורמים והשותפים במגבית 'קופת העיר' אשר יזכו להכניס את הברכה לביתם.

בואו לזכות בשמן הטהור ותראו ברכה בביתכם>>>

כאות הוקרה לכל התורמים 88 ש"ח X 32 חודשים במגבית חנוכה תשפ"א, ברך רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א שמן זית מיוחד שיוענק למשתתפים עימו בפרנסת 4000 משפחות על ידי 'קופת העיר'.
בביקור במעונו הוכנסו בקבוקי השמן והועלו על שולחנו של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א אשר ברך אותם, כדי להראות את הערכתו אל התורמים המסייעים בפרנסת משפחות התלמידי חכמים, ובכך לתמרץ אותם הלאה בהמשך מצוות הצדקה המהודרת.

בואו לזכות בשמן הטהור ותראו ברכה בביתכם>>>

מאז פורסמה הידיעה המרעישה, נוצר ביקוש עצום בפניות ל'קופת העיר' המעוניינים לקבל את השמן המיוחד, כשההמונים חוששים להחמיץ את ההזדמנות, אלא מבקשים להכניס את הברכה לביתם.
המתנה הייחודית מגיעה בסמיכות למכתבו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א בנוסח מפורש וברור בכתי"ק, בו הוא מברך את תורמי הקופה שלו 'קופת העיר', בברכה נדירה ומפעימה: "יזכו לילדים צדיקים ויראי שמים ותלמידי חכמים".

רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א אשר מכיר מקרוב את פעולות הצדקה וההצלה של קופת העיר, ראה לנכון לברך בברכה מיוחדת אשר רבים חפצים בה בדורנו, שכל התורמים למגבית חנוכה של קופת העיר "יזכו לילדים צדיקים ויראי שמים ותלמידי חכמים", וכעת גם מעניק באופן היסטורי את השי הייחודי, אשר יוענק לתורמים עד לגמר המלאי.

בואו לזכות בשמן הטהור ותראו ברכה בביתכם>>>

קופת העיר הגר"ח קנייבסקי שמן זית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!