ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
רגע משעשע בקבינט

ההברקה של דרעי: תודיעו שהחיסונים קודם לחרדים

בעוד השיח הציבורי נגד החיסון לקורונה הולך ומתרחב, העלה השר דרעי הצעה בקבינט שנאמרה בהומור אך המסר שלה אולי הופנם. הוא הציע להודיע כי החרדים יהיו הראשונים לקבל את החיסון וכך התקשורת תזעק ותסקר ותוביל לכך שכולם ירצו להתחסן

ההברקה של דרעי: תודיעו שהחיסונים קודם לחרדים
יונתן זינדל, פלאש 90

המערכת הבריאותית נערכת להגעת מילוני חיסונים לישראל, כשבינתיים מתעורר דיון לגבי אזרחים שיסרבו להתחסן, וכן מוצגים סקרים על ישראלים רבים שיבקשו לראות קודם את מנהיגי המדינה משמשים דוגמה ומתחסנים בפומבי, כדי שלא יחששו לעשות זאת בעצמם.

היום במהלך דיון הקבינט, הציע השר דרעי פיתרון, איך לגרום לציבור כולו להתחסן, דבריו נאמרו בהומור, אך מעידים על הזעם שלו כלפי התקשורת הצבועה: "שר הבריאות, יש לי הצעת ייעול איך לגרום לכך שכל הציבור ירוץ להתחסן", פנה אל השר יולי אדלשטיין.

כשהוא מעלה הברקה, "תודיע שהחיסונים יינתנו קודם כל לחרדים, התקשורת תזעק למה רק לחרדים וכולם ידרשו להתחסן במהירות", השרים צחקו, אך אולי המסר חדר לליבם.

כזכור, לפני כמה שבועות תקף השר דרעי בישיבת הסיעה: "חלקים גדולים בתקשורת הכללית הסיתו נגד המגזר החרדי במשך חודשים, בעיקר בכל תקופת החגים, על כך שהחרדים מפירים את ההנחיות ומפיצים את הנגיף. החרדים עברו תקופה קשה של סגרים ובעיקר התקפות קשות ביותר".

"השבוע הערים במגזר החרדי ירוקות אולם אצל רוב התקשורת הכללית, שתיקה. שום אזכור לכך, לפתע הערים החרדיות הפכו שקופות. לצערי הרב, לאחר חודשים של התקפות קשות נגד החרדים, אין כמעט התייחסות, בוודאי שלא מילה טובה על שמירת ההנחיות ההדוקה של הציבור החרדי, שחי בתנאים קשים וצפיפות יותר מכולם", האשים.

חיסון לקורונה הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד