י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'קמר ריזורט מציגים: ילדים עד גיל 7 חינם

חברת 'קלאב כושר' מציעה את ה-דיל למשפחות ברוכות הילדים לפסח הקרוב: חופשת פסח באנטליה שבטורקיה עליה ניתן לשלם בעשרה תשלומים שווים, ללא ריבית וללא הצמדה • כל הפרטים

'קמר ריזורט מציגים: ילדים עד גיל 7 חינם
יהודה שלזינגר, ישראל היום

חברת 'קלאב כושר' שתפעיל בפסח הקרוב את מלון 'קמר ריזורט מהדרין' באנטליה, מציעה דיל למשפחות ברוכות הילדים: מי שיזמין חופשה משפחתית לפסח הקרוב, ישלם על בני המשפחה שמתחת לגיל 7 רק על הטיסות.

בעצם, גם ללא הנחת בני השבע, ולמרות שמדובר בחו"ל – עלות השהות ב"קמר ריזורט מהדרין" הכול כלול, נמוכה משמעותית מכל חופשת 'פסח מהדרין' דומה בכל מקום אחר בעולם, כולל בישראל.

השוואת מחירים מעלה כי החופשה המהודרת באנטליה (עשרה ימים ותשעה לילות - במתכונת 'הכול כלול', כולל טיסות והעברות), זולה בכ 10%- 40% מחופשה מקבילה בארץ ובמקום אחר בעולם. הטורקים, שנודעים ברוחב ליבם ובהכנסת האורחים המפורסמת, ינעימו את שהות האורחים במהלך החג ובשבת שלפניו- שבת הגדול.

לדוגמא, משפחה בעלת ארבעה ילדים, תטוס בחג הפסח לאנטליה לכל ימות החג בכ 20 אלף שקלים בלבד. שהותם של ילדים מגיל 0-7 תוענק חינם, מתנה לנרשמים. לראשונה - ניתן יהיה לשלם את חופשת הפסח בעשרה תשלומים שווים, ללא ריבית וללא הצמדה באמצעות כרטיס ויזה או דיינרס.

צוות העובדים והמנהלים הטורקי, שוקד בימים אלה על מילון ישראלי-יהודי טורקי- ואפילו לומד את ההלכות הנוגעות בחג ובשבת, על מנת לאפשר לישראלים להרגיש בני חורין אמיתיים במהלך החג. חברת הפקות ישראלית שהוטסה למלון שקדה על הכנת תוכניות, סדנאות ותעסוקה לכלל האורחים, בכל הגילאים ולאורך כל ימי החג וחול המועד. לצד תרבות רוחנית ושיעורי תורה ייהנו האורחים משלל אירועים, הופעות ופעילויות פנאי וטיולים. אהרון ליפנר, מנכ"ל חברת התיירות "קלאב כושר", עומד מקרוב על ההכנות במלון, ודואג כי החופשה תהיה מאורגנת ומוקפדת עד קוצה כיאות, לרווחת הנופשים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד