י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"תשרפו אותו"

צפו: כתב הערוץ הותקף באמצעות לפיד בוער

מוטי קסטל, כתב 'ערוץ 20', הותקף על ידי קבוצת מפגיני שמאל בדחיפות, אלימות פיזית ואף על ידי לפיד בוער • אחד המפגינים קרא למחזיק הלפיד "תשרפו אותו" • זו לא הפעם הראשונה' בה כתבי ערוץ 20 מותקפים על ידי מפגיני השמאל • צפו בתיעוד

צפו: כתב הערוץ הותקף באמצעות לפיד בוער
כתב 'ערוץ 20' הותקף באמצעות לפיד בוער צילום: צילום מסך

מוטי קסטל, כתב 'ערוץ 20', שיצא לתעד את הפגנות השמאל, הותקף על ידי המפגינים באלימות. לאחר שניסו למנוע ממנו לצלם על אף שאמר להם שהוא עיתונאי, הם החלו לקרוא לעברו "ביביסט", תקפו אותו באלימות פיזית ואף באמצעות לפיד בוער, תוך שאחד המפגינים צועק "תשרפו אותו".

כזכור, כתבי 'ערוץ 20', הותקפו מספר פעמים על ידי מפגיני השמאל במהלך השידורים בכיכר רבין בתל אביב. באחת הפעמים במהלך שידור תכנית 'הפטריוטים' ב'ערוץ 20', בו הוצבה עמדת שידור בכיכר הבימה בתל אביב, הגיעו מפגיני השמאל לעמדת השידור ותקפו את המגישים וצוות הערוץ.

באותו הזמן התראיינו בתכנית, פעיל השמאל יריב אופנהיימר וח"כ לשעבר מ'הבית היהודי', עידית סילמן. בתיעוד מהתקיפה האלימה נראים המפגינים פורצים לעמדת השידור כשכוחות המשטרה שהוצבו במקום לא מצליחים למנוע זאת מהם. כתבי הערוץ עידית סילמן ובועז גולן ניסו להמשיך את השידור ורק לאחר דקות ארוכות הסדר שב אל כנו.

שמעון ריקלין - כתב הערוץ הותקף גם הוא לפחות פעמיים בחודשים האחרונים ונאלץ להימלט מפני ההמון כשהוא מוקף שוטרים. באחת הפעמים כתב ריקלין בטוויטר: "אותם מפגינים שדורשים דמוקרטיה וחופש ביטוי סותמים את הפה למי שלא חושב כמוהם. המרחב הציבורי שייך לכולם ואלימות לא תעצור אותנו. ערוץ 20 ימשיך להביא קול אחר מאלו שמדברים כמו כולם ״באומץ״. די לאלימות".

ערוץ 20 מפגיני שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד