י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
להפיג את החששות

ראש העיר הודיע: אתחסן נגד הקורונה בפומבי

ראש העיר ניו יורק, ביל דה בלאזיו, הודיע כי יתחסן בשידור חי נגד נגיף הקורונה, במאמץ להפיג את חששותיהם של ניו יורקים רבים שהודיעו כי אינם מתכוננים להתחסן

ראש העיר הודיע: אתחסן נגד הקורונה בפומבי
ביל דה בלאזיו צילום: מתוך פייסבוק

ניו יורקים רבים ספקנים וחוששים לקחת את החיסון נגד קורונה, ראש העיר, ביל דה בלאזיו החליט ליטול את החיסון בשידור חי, כדי לשמש דוגמה ולהוכיח לתושבים כי הזריקה אינה מסוכנת.

"ראש העיר אמר כי ייקח את החיסון בפומבי עם ראשי הקהילה כדי להראות לתושבי ניו יורק שזה בטוח ויעיל", כך אמרה דוברת ראש העיר.

ההצהרה אישרה את מה שאמר דה בלאזיו אתמול (ראשון) בטקס ברובע ברונקס, כאשר הוא וחבר מועצת העיר הדמוקרטי פרננדו קבררה האיצו בציבור להגיע ולהתחסן.

בעוד אישור מינהל המזון והתרופות הפדרלי FDA מתעכב, 170,000 המנות הראשונות של חיסון הקורונה שייצרה חברת 'פייזר' אמורים להגיע לניו יורק עד ה-15 בדצמבר.

תושבי ניו יורק רבים הביעו את דעתם בסקר שפורסם בשבת באתר ה'ניו יורק פוסט'. חצי מהם לא רוצים את החיסון משלל סיבות. ע"פ הסקר יותר מ-40% מהאמריקאים אמרו שהם יהיו מוכנים לקחת את החיסון אם המומחה הפדרלי למחלות זיהומיות, ד"ר אנתוני פאוצי, יעשה זאת בעצמו.

על פי הדיווחים, הנשיאים לשעבר ביל קלינטון, ג'ורג בוש וברק אובמה הסכימו לקבל את הזריקה בטלוויזיה בשידור חי בכדי להוות דוגמה לאמריקאים שמפקפקים ביעילותו והשלכותיו של החיסון.

ראש עיריית ניו יורק קורונה חיסון לקורונה ביל דה בלאזיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד