י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מחיר ההכחשה

פרקליטו של טראמפ אושפז בבית החולים לאחר שנדבק בנגיף

ראש עיריית ניו יורק לשעבר ומי שמשמש כיום כפרקליטו האישי של הנשיא היוצא טראמפ בכל הנוגע למאבק המשפטי בתוצאות הבחירות, אובחן כחיובי לנגיף ואושפז בבית החולים

פרקליטו של טראמפ אושפז בבית החולים לאחר שנדבק בנגיף
רודי ג'וליאני - עורך דינו של טראמפ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

פרקליטו האישי של הנשיא דונלד טראמפ, רודי ג'וליאני נמצא חיובי לקורונה ואושפז בבית החולים, כך הודיע הנשיא ​​טראמפ ביום ראשון

"תהיה בסדר, בקרוב נמשיך רודי" כתב טראמפ בטוויטר. ג'וליאני אושפז ביום ראשון בבית החולים האוניברסיטאי ג'ורג'טאון, כך אישר מקור ל-CNN.

שעות ספורות לאחר שטראמפ פרסם את החדשות בנושא, ג'וליאני, עצמו אישר את הפרסום בטוויטר, וכתב כי הוא "מקבל טיפול ומרגיש טוב".

ראש עיריית ניו יורק לשעבר, מוביל את המאבק המשפטי של הנשיא לבטל את תוצאות הבחירות לנשיאות ב-2020.

ג'וליאני התעלם שוב ושוב מההנחיות לבריאות הציבור והופיע בשבועות האחרונים ללא מסכות באולמות אירועים במלונות ובכנסים מקורים ללא שמירה על ריחוק חברתי ברבים מהאירועים, כשגם רוב האנשים האחרים שהיו באירועים לא לבשו מסכות.

בחלק מאותם אירועים נצפה ג'וליאני לוחץ ידיים, מתחבק ומצטלם עם אנשים כשהוא לא לבוש מסכה. שעות לפני שטראמפ הודיע ​​על כך, התראיין ג'וליאני ב'פוקס ניוז' באמצעות וידאו. רודי ג'וליאני בן 76 נחשב בסיכון גבוה לסיבוכים מנגיף הקורונה עקב גילו.

בחודש שעבר, בנו של ג'וליאני, אנדרו, שהוא עובד הבית הלבן, נמצא גם הוא עם קורונה, לאחר שהשתתף במסיבת עיתונאים של צוות משפטי בקמפיין טראמפ עם אביו בוושינגטון הבירה.

אנדרו ג'וליאני פרסם ביום ראשון בלילה בטוויטר כי אביו "נח, מקבל טיפול רב ומרגיש טוב".

רודי ג'וליאני דונלד טראמפ ראש עיריית ניו יורק קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד