י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הגבלות מפלות

כעס בלוס אנג'לס: בעלת מסעדה מיררה בבכי והסעירה את המדינה

נגיף הקורונה והגבלות הבריאות לא פסחו גם על לוס אנג'לס, שם הודיעו הרשויות כי המסעדות יורשו להמשיך לפעול רק באמצעות משלוחים | בעלת מסעדה מקומית תיעדה צוותי צילום כשהם יושבים ואוכלים באהל ענק באישור המדינה, לצד המסעדה שנסגרה

כעס בלוס אנג'לס: בעלת מסעדה מיררה בבכי והסעירה את המדינה
מסעדה סגורה בשל הקורונה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

כעס בלוס אנג'לס: בעלת מסעדה בכתה מול המצלמה "אני לא יכולה לפתוח עם ארוחות בחוץ אך צוות צילום לסרטים סמוך יכול".

בעלי מסעדות טוענים בלוס אנג'לס, כי ההוראות לסגירת עסקים ניתנו באופן בלתי הוגן בכל הנוגע לאיסור לאכול בחוץ, בעוד צוותי צילום יכולים להגיע ולשבת תחת אוהל ענק, אך החנות ממול לא יכולה.

במשך יותר משבוע התחוללה מתיחות בין בעלי מסעדות בלוס אנג'לס לפוליטיקאים בגלל האיסור של המחוז למכור אפילו ארוחות בחוץ עם ישיבה על פי כל ההנחיות, לדברי גורמי הבריאות הדבר נחוץ להאטת המגיפה, ומסעדנים אומרים שזה הורס את פרנסתם.

המחלוקת החלה שוב ביום שבת כאשר בעלת מסעדה שיתפה סרטון ברשתות החברתיות המציג אוהלים, שולחנות וכיסאות שהוצבו על ידי קייטרינג לצוות צילום סרטים - מטרים ספורים מאוהל דומה של המסעדה ממול, שנמצא בדיוק כמו אוהל הסרטים, מאז שההגבלה נכנסה לתוקף בסוף החודש שעבר.

"תגידו לי שזה מסוכן" הצביעה בעלת המסעדה לעבר האוהל שלה, "אבל ממש לידי זה בטוח?" שאלה בבכי אנג'לה מרסדן, הבעלים של המסעדה, Pineapple Hill Saloon & Grill, היא אמרה בסרטון כי "לי אסור, אבל לקייטרינג של צוות הסרטים מותר".

מחלקת הבריאות של המחוז הגיבו בהצהרה כי "צוותי צילום הסרטים נבדקים באופן קבוע לנגיף, וכי בניגוד למסעדות אנשים אינם מתערבבים לפרקי זמן ממושכים ללא כיסוי פנים".

ראש העיר אריק גרסטי, שהודיע ​​לפני ימים על תשלום חד פעמי של 800 דולר לעובדי תעשיית המזון, עודד את התושבים לתמוך במסעדות על ידי הזמנה עם משלוח, אך אמר כי ההגבלות נחוצות להפחתת התפשטות הנגיף.

"ליבי אל גב' מרסדן והעובדים שצריכים לעמוד במגבלות בריאות הציבור של המדינה והמחוז הסוגרות את האוכל בחוץ" אמר ראש העיר. "אף אחד לא אוהב את המגבלות האלה, אבל אני כן תומך בהן כאשר מיטות טיפול נמרץ בבית החולים שלנו מלאות עד אפס מקום והמקרים גדלו ב-500%. עלינו לעצור את הנגיף הזה לפני שהוא יהרוג עוד אלפים".

לוס אנג'לס מסעדה קורונה הגבלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד