י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"התנהלות מוטה פוליטית"

בגלל 10 אגורות: כתב אישום נגד המפגין • צפו

משטרת מחוז ירושלים מתעקשת להעמיד לדין מפגין שהשליך עשר אגורות לעבר הווילון השחור המוצב בשער הכניסה למעון כראש הממשלה. עורך דינו, גונן בן יצחק בתגובה: "עוד עדות להתנהלות מוטה פוליטית של משטרת ישראל כנגד פעילי המחאה"

בגלל 10 אגורות: כתב אישום נגד המפגין • צפו
הוילון השחור בכניסה למעון ראש הממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לפני כחצי שנה עמד מפגין בשם לוטם פנסקי, מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, והשליך מטבעות של 10 אגורות לעבר הכניסה למעון, בכך ביטא האיש את סלידתו ממשפחת נתניהו שמחפשת לדבריו בכל דרך 'לחלוב' עוד ועוד את הקופה הציבורית.

מתוך הפייסבוק של אלון אייזנברג וקריים מיניסטר.

בימים אלו, חצי שנה לאחר האירוע, מתכוונים בפרקליטות להיענות לבקשת משטרת ירושלים, להגיש נגד המפגין כתב אישום. כך דיווח היום לראשונה מוטי גילת ברשת ב'.

עורך הדין גונן בן יצחק, מראשי תנועת 'קריים מיניסטר' המייצג את פנסקי, תקף בחריפות את המשטרה בתגובה להתעקשותה על הגשת כתב האישום נגד המפגין ואמר: "ההתעקשות של משטרת מחוז ירושלים להעמיד לדין פעיל שזרק עשר אגורות לעבר הווילון השחור בבלפור היא עוד עדות להתנהלות מוטה פוליטית של משטרת ישראל כנגד פעילי המחאה".

"מאות אירועי אלימות כנגד מפגינים מסתיימים כמעט בלא כלום והמשטרה מתעקשת להגיש כתב אישום נגד מפגין על עשר אגורות. אין משטרה בישראל. יש פלנגה שפועלת למען ראש ממשלה מושחת ומשמשת קו ההגנה האחרון שלו" הוסיף גונן בן יצחק.

לסיכום אמר "מצער מאוד שהפרקליטות משתפת פעולה עם הרדיפה הפוליטית ההזויה הזאת. מקווה מאוד שפרקליט המדינה הנכנס יעצור את הטירוף".

קריים מיניסטר כתב אישום מעון ראש הממשלה ההפגנות בבלפור משפחת נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד