י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אלו הם התסמינים

מחלה חדשה ומסתורית מכה בדרום הודו

בצל תחילת הפצת החיסונים לנגיף הקורונה, מדווחים כלי התקשורת בהודו על מאות מאושפזים בעקבות מחלה חדשה מסתורית ובלתי מזוהה, בנוסף למקרה מוות יחיד אותו קישרו גורמי הרפואה כמוות מתוך המחלה המסתורית

מחלה חדשה ומסתורית מכה בדרום הודו
אילוסטרציה צילום: pexels

בצל תחילת הפצת החיסונים לנגיף הקורונה שמקורו בשוק האוכל בהוואן שבסין, בימים אלו מתקבלים דיווחים על מחלה חדשה ומסתורית שהתפרצה באנדרה פרדש השוכנת בדרום הודו.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת, בהודו מדווחים על מאות מאושפזים בעקבות מחלה מסתורית חדשה ולא מוכרת, בנוסף למקרה מוות יחיד אותו קישרו גורמי הרפואה כמוות מתוך המחלה המסתורית.

עוד דווח כי החולים במחלה המסתורית סובלים מאובדן הכרה, קצף על שפתיים, לצד פרכוסים ובחילות. ולעת עתה כמעט חצי מהנדבקים במחלה המסתורית כבר שוחררו מבתי החולים.

נציגי ממשל בהודו הגיעו לאנדרה פרדש על מנת לבחון ולעקוב מקרוב אחרי התחלואה המסתורית באזור, כאשר הם מנסים לעלות על הגורם המחלה, על פי הדיווחים מי השתייה במדינה נבדקו ונשלל זיהום מי המים כגורם למחלה המוזרה והמסתורית

אנדרה פרדש היא המדינה העשירית בגודל האוכלוסייה שלה בהודו, והשמינית בגודל שטחה, המדינה נפגעה קשות מנגיף הקורונה, מכה ממנה עוד לא התאוששה, כעת חוששים הרשויות במדינה מהמחלה המסתורית.

 

הודו נגיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד