י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
נועד עם נתניהו רבע שעה

מי בבידוד? הח"כ מ'הליכוד' חלה בקורונה

דובר הכנסת מעדכן הערב כי ח"כ דוד ביטן אובחן כחיובי לנגיף הקורונה. דובר פירט את המקומות והטקסים בהן שהה ומי שהיו בקרבתו נדרשים להיכנס לבידוד מיידי | ביום חמישי שהה באירוע לצידם של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון בני גנץ, יושב ראש הסוכנות היהודית בוז'י הרצוג ובכירים נוספים | אין יו"ר לקואליציה, לאחר שזה נכנס לבידוד

מי בבידוד? הח"כ מ'הליכוד' חלה בקורונה
דוד ביטן צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

הערב (שני) הודיע יו"ר ועדת הקליטה והעלייה של הכנסת, חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד': "בבדיקת קורונה שערכתי היום נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה" עוד הוסיף ביטן "אני מרגיש בסדר עם תסמינים קלים בלבד".

מוקדם יותר הערב עדכן דובר הכנסת כי גם אחד מיועציו של ח"כ דוד ביטן, נמצא חיובי לנגיף קורונה. יצוין כי היועץ שהה במשכן הכנסת בפעם האחרונה ביום רביעי שעבר.

מלשכת דוברות הכנסת נמסר, כי קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף עודכן, כי בבדיקה שעשה חבר הכנסת דוד ביטן הוא נמצא חיובי לנגיף הקורונה. עוד ציינו בדוברות הכנסת כי הפעם האחרונה בה שהה ביטן במשכן הכנסת היה ביום רביעי האחרון, כמו גם יועצו החיובי.

"הכנסת ממשיכה ופועלת לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית ביחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות", מסר דובר הכנסת.

מנגד, יום לאחר ביקורו האחרון במשכן הכנסת, שהה חבר הכנסת דוד ביטן ביום חמישי האחרון באירוע בנמל התעופה בן גוריון בטקס המיוחד שנערך לרגל הגעתם ארצה של העולים מאתיופיה, עוד נכחו באירוע ראש הממשלה בנימין נתניהו, שותפו החלופי ושר הביטחון בני גנץ, יושב ראש הסוכנות היהודית בוז'י הרצוג ובכירים נוספים.

לצד זאת מדווח העיתונאי עמית סגל כי שעות לפני שאובחן כחולה קורונה, דוד ביטן נועד במשך רבע שעה עם ראש הממשלה נתניהו בספריית הכנסת.

מלשכת של יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר, נמסר כי הוא ייכנס לבידוד אחרי שנפגש ביום חמישי האחרון לפגישה עם חברו לסיעה, ח"כ דוד ביטן וכי הוא יעשה מחר בדיקת קורונה. יצוין כי מדובר בשבוע קריטי לכנסת שכן בליכוד מנסים לגייס רוב להפלת החוקים שמתכננים ב'כחול לבן' להעלות במליאה, תפקיד שמוטל על יו"ר הקואליציה.

קורונה דוד ביטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד