י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ניצול כס השיפוט

השופט פורש וסמוטריץ' תוקף: "השאיר מורשת של אכזריות"

שופט העליון מני מזוז, הודיע אמש על פרישה מתפקידו | בחודשים האחרונים 'זכה' מזוז למתקפה מצד משפחות שכולות ונפגעי טרור מאחר ופסק שלא להרוס את בית המחבל שרצח את החייל עמית בן יגאל | חה"כ סמוטריץ': האיש משאיר אחריו מורשת של התאכזרות לרחמנים"

השופט פורש וסמוטריץ' תוקף: "השאיר מורשת של אכזריות"
מזוז צילום: פלאש 90

שעות לאחר ששופט העליון מני מזוז הודיע על פרישה מתפקידו, תקף אותו ח"כ בצלאל סמוטריץ' ואמר כי הוא השאיר אחריו "מורשת של התאכזרות לרחמנים ורחמנות על אכזרים".

סמוטריץ הוסיף כי זו "מורשת של פסיקות שמגבות משפחות מחבלים ומגינות על בתי מרצחים, ומאידך תומכות בהרס בתי יהודים, פסילת חוק ההסדרה ורמיסת זכויות אזרח ואדם של יהודים תמימים. ברוך שפטרנו".

בחודשים האחרונים ספג מזוז ביקורת חריפה מצד משפחות נפגעי הטרור שאף הפגינו מול ביתו.

נזכיר, כי לאחר שמזוז פסק שלא להרוס את בית המחבל שרצח את לוחם סיירת גולני עמית בן יגאל הי"ד, הרצל ומירב חג'אג הוריה של סגן שיר ז"ל אמרו כי "לצערנו היום בג"ץ בראשות השופט מני מזוז לקח לעצמו סמכות לא לו ולא בפעם הראשונה. בכך הפקיר הוא את אזרחי ישראל לגורל כמו שלנו המשפחות השכולות ונפגעי טרור.

השופט מזוז חתם היום ואישר למחבלים הבאים את הפיגועים הבאים חלילה. שופטי בג"ץ אמרו היום שהדם של שיר ביתי הבכורה ושל עמית בן יגאל ז"ל ושל עוד אלפי ישראלים הוא זול וזכויות משפחת המחבל גוברות על מניעת פיגועים בעתיד. מי שזכויות האויב והמחבלים הנתעבים חשובים לו יותר מאזרחי וחיילי ישראל לא יכול להיות שופט בישראל. יש שופטים בירושלים למחבלים בלבד".

בצלאל סמוטריץ מני מזוז עמית בן יגאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד