י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עקף את ריבלין

מנהל ביה"ח איכילוב הפרופ' רוני גמזו יקבל ראשון את החיסון

מחר צפוי לנחות בארץ המשלוח הראשון של החיסון לנגיף הקורונה ובמשרד הבריאות נערכים לקראת קליטת החיסונים. הוועדה המייעצת לחיסוני הקורונה תתכנס היום, ותקבע את סדר חלוקת החיסונים

מנהל ביה"ח איכילוב הפרופ' רוני גמזו יקבל ראשון את החיסון
רוני גמזו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מחר (רביעי) צפוי המשלוח הראשון של החיסון לנגיף הקורונה לנחות בארץ ובמשרד הבריאות נערכים לקראת קליטת החיסונים. על פי דווח של חדשות 12 מנהל בית החולים איכילוב שכיהן גם בתפקיד פרויקטור הקורונה הפרופסור רוני גמזו צפוי להיות הראשון שמקבל את החיסון.

על פי הדיווח, באיכילוב לא ממתינים לאישור של ה-FDA (מנהל התרופות והמזון האמריקני) ופנו למשרד הבריאות הישראלי להסתמך על האישור שניתן לחיסונים של חברת פייזר במשרד הבריאות הבריטי, שם אף החלו היום לחסן את האזרחים.

בצל הדיווחים על הגעתו הצפויה של המשלוח הראשון של החיסונים, צפויה הוועדה המייעצת לחיסוני הקורונה להתכנס היום, ולקבוע את סדר חלוקת החיסונים, גורם בוועדה אמר "מאחר ואין עדיין נתונים ביחס לחיסון ילדים ונשים בהיריון, הוועדה מעדיפה לנקוט באמצעי זהירות ביחס לאוכלוסיות אלו עד אשר יושלמו הנתונים".

על מנת להוות דוגמא יהיה מנהל בית החולים הפרופסור רוני גמזו, המוכר לנו יותר מתפקידו כפרוייקטור הקורונה במדינת ישראל, יהיה הראשון שמקבל את החיסון של חברת פייזר.

כזכור, אמש דווח שנשיא המדינה ראובן ריבלין אמר אתמול בהתרגשות כי הוא מוכן להיות הראשון שמתחסן. "שמחתי לשמוע שמנות החיסונים הראשונות צפויות להגיע בימים הקרובים לישראל, אני מוכן, כמובן!" כתב הנשיא ריבלין בציוץ בחשבון הטוויטר שלו.

ראובן ריבלין רוני גמזו חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד