י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
טעות קריטית

הבריכה הוצפה בכלור; עשרות ילדים הורעלו

מפעיל בריכה ברוסיה, הציף את מי הבריכה בכלור בכמות מוגזמת שמוערכת ביותר מפי 200 מהרמה הנדרשת והרצויה. רמת הכלור במים הייתה כה חריפה ומסוכנת עד כדי שהצוות המיוחד שהגיע 'לטהר' את מימי הבריכה נאלץ ללבוש חליפות מגן מיוחדות

הבריכה הוצפה בכלור; עשרות ילדים הורעלו
בריכת שחייה צילום: pixabay

בעידן בו אנחנו משתמשים יותר ויותר בחומרי חיטוי והיגיינה, אנו צריכים להקפיד יותר על המינון הנכון ולא להגזים עם החיטוי והפחד מהחיידקים. צוות אחזקה של בריכת שחייה ברוסיה לקח צעד נוסף את נושא חיטוי המים בבריכות וגרם להרעלתם של עשרות ילדים.

על פי הדיווח בכלי תקשורת ברוסיה, הצוות הציף את מי הבריכה בכלור המשמש לחיטוי מי השחייה, בכמות כלור מוגזמת ביותר, יותר מפי 200 מהרמה הנדרשת והרצויה, רמת הכלור במים הייתה כה חריפה ומסוכנת עד כדי שהצוות המיוחד שהגיע 'לטהר' את מימי הבריכה נאלץ ללבוש חליפות מגן מיוחדות, על מנת לא להינזק מאדי הכלור שאפפו את המקום.

הכלור גרם לילדים ששחו במקום לצרבות בעיניים ולקשיי נשימה והזדקקות סיוע של מסכות חמצן על מנת לנשום, חלק מהשוהים בבריכה לא נדרש פנויים לבית החולים, והם טופלו במקום, 6 ילדים נמצאים עדיין בסכנת חיים, בנוסף לעוד 15 ילדים המאושפזים אף הם בבתי החולים.

כידוע הכלור הוא חומר בו משתמשים מפעילי הבריכות כמו גם המקוואות על מנת לחטא את המים, כאשר מינון נכון שלו גורם לפעולה הרצויה והיא השמדת החיידקים המצטברים מטבע הדברים במים, אך כמו כל דבר, כשמגזימים ממנו התוצאות קשות במיוחד.

בריכה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד