ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
בונים רשימה

דיווח: האוזר והנדל יצטרפו במהלך היום למפלגתו החדשה של סער

אחר שאמש ח"כ גדעון סער הטיל פצצה פוליטית והכריז על פרישה מ'הליכוד' ומהכנסת והודיע על הקמת מפלגה חדשה בראשותו שתתמודד על הנהגת המדינה, על פי הדיווח במהלך היום צפויים חה"כ האוזר והנדל להודיע על תמיכה ברשימה | וגם: הפשרה שאולי 'תציל' את רה"מ נתניהו

דיווח: האוזר והנדל יצטרפו במהלך היום למפלגתו החדשה של סער
הנדל והאוזר צילום: נועם רבקין פאנטון, פלאש 90

חברי מפלגת דרך ארץ, צבי האוזר ויועז הנדל, צפויים להודיע שיתמודדו יחד עם גדעון סער בבחירות הבאות ושהם תומכים בו לראשות הממשלה. אחרי שאמש הודיע סער כי הוא עוזב את הליכוד ומקים מפלגה חדשה.

שר התקשורת יועז הנדל וחבר הכנסת צבי האוזר ככל הנראה יודיעו היום על הצטרפותם למפלגה שעליה הכריז אתמול חבר הכנסת גדעון סער. השניים, שהתפצלו מסיעת כחול לבן והקימו את סיעת דרך ארץ, נחשבים לימין מתון ולמתנגדים לראש הממשלה בנימין נתניהו. כך מדווחת מורן אזולאי בווינט.

התייחסות רשמית לא איחרה לבוא. הבוקר, חבר הכנסת צביקה האוזר אמר לחה"כ סער בפתח דיון בוועדת החוץ והביטחון: "תרשה לי להוסיף גם כחבר. הצלחה גדולה בהמשך הדרך. יש לי יותר מתחושה כי דרכנו יצטלבו בהמשך".

כזכור, אמש יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן הטיל פצצה פוליטית ובראיון לתוכנית רדיו סיפר כי ח"כ גדעון סער, מבכירי הליכוד, ומי שנבחר בעשירייה הראשונה, החליט לפרוש מהמפלגה לה השתייך במשך שנים רבות, לטובת רשימה חדשה בימין.

כאמור, בהמשך הערב חבר הכנסת גדעון סער התייצב מול המצלמות והודיע על פרישתו ממפלגת הליכוד, סער קרא תיגר על נתניהו ותקף אותו: "הליכוד שינה את פניו והתרחק מהממלכתיות ומהליכוד". בנוסף הוא הודיע על הקמת מפלגה חדשה בראשה יתמודד על ראשות הממשלה בבחירות.

כמו שהצהיר אמש, היום בשעה 10:30 מתעתד סער לפרוש מהכנסת באופן רשמי וסופי ולצאת לדרך עצמאית.

סער והאוזר הבוקר\\ צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

במקביל, בן כספית ב'מעריב' חושף כי ‏בעקבות מפץ סער הערכה היא שנתניהו יציע לגנץ פשרה משודרגת שתבטיח את הרוטציה אבל תאריך את הקדנציה של נתניהו עד לאמצע 2022.

ממפלגת הליכוד מסרו בתגובה למהלך הדרמטי: "סער עוזב כי הוא הובס בפריימריז וכי בסקרים הפנימיים של הליכוד שנערכו בימים האחרונים הוא צונח לעשירייה השנייה.

סער שנשבע פעם אחר פעם ש"הליכוד הוא ביתי ולא אפרוש אם אפסיד, אני לא מאמין ברסיסי מפלגות" - הובס, הפר את כל הבטחותיו ונטש את הליכוד דווקא בשעה שראש הממשלה נתניהו מביא מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל, הוריד את התחלואה והתמותה לאחת הרמות הנמוכות בעולם ומביא הסכמי שלום היסטוריים.

סער החליט לנטוש את הימין, לחבור ללפיד ולהצטרף לרשימה ארוכה של פוליטיקאים שנטשו את הליכוד ואחר כך התרסקו לחלוטין. כמו בעבר, הליכוד יישאר מאוחד ומלוכד ואם ייגרר לבחירות - ינצח".

יו״ר הכנסת ח״כ יריב לוין בחר לגנות אף הוא את ההצהרה: "גדעון סער עשה מעשה שלא יעשה. הוא התמודד על הנהגת הליכוד, התחייב לקבל את ההכרעה הדמוקרטית, ובניגוד גמור לדרך שהורה לנו מנחם בגין הוא הפנה גב לבוחרי הליכוד ולחברי הליכוד והפר את ההבטחה שלו.

מה שראינו הערב הוא שידור חוזר של מה שכבר ראינו בעבר- חברנו משה כחלון גם הוא עזב את הליכוד ובסופו של דבר הצטרף לממשלת הליכוד וחזר לתנועת הליכוד. גם אחרים שעזבו את הליכוד, כמו ציפי לבני, איבדו מהר מאוד את אמון הציבור ונמצאים מחוץ לכנסת.

תנועת הליכוד חזקה. הדרך של ראש הממשלה נתניהו והנהגת הליכוד היא דרך שהביאה להסכמי שלום חסרי תקדים, להצבת ישראל בראש המדינות המקבלות חיסונים לפני הגדולות שבמעצמות. דרך של נחישות ושל עוצמה כלכלית. עם הדרך שלנו והלכידות שלנו ננצח".

 

צבי האוזר יועז הנדל גדעון סער בחירות הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד