ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
רה"מ: "אני אתחסן ראשון"

משלוח ראשון של חיסונים נחת בישראל | צפו

עם נחיתת המטוס הראשון ובו משלוח החיסונים של חברת פייזר נגד נגיף הקורונה בנמל התעופה בן גוריון. הגיעו ראש הממשלה ושר הבריאות ומסרו הצהרות במקום | נתניהו: הבאנו את החיסונים לישראל! אני מתכוון להיות הראשון בישראל שמתחסן, כדי לתת דוגמה לכל אזרחי ישראל | צפו

משלוח ראשון של חיסונים נחת בישראל | צפו
נתניהו ואדלשטיין מקבלים פני החיסונים צילום: Israel Sellem/POOL

להלן נאומו המלא של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נחיתת המטוס הראשון ועליו החיסונים של חברת פייזר נגד הקורונה, בנמל התעופה בן גוריון: "אני מכהן לא מעט שנים כראש ממשלת ישראל, וזהו אחד הרגעים המרגשים ביותר שעבדתי עליו קשה מאוד, חודשים ארוכים, עם שר הבריאות ואנשי משרדו, כדי להביא מזור ופתרון למגפת הקורונה.

הנה כאן אתם רואים את המלגזה מורידה את החיסונים הראשונים, נביא לכאן מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל.

שוחחתי אתמול בערב שיחה שמינית עם מנכ"ל פייזר אלברט בורלה. אני רוצה להודות לו ולצוותו.

אנחנו כאן ביום חג גדול למדינת ישראל. אנחנו רואים את הסוף. צריך עדיין לשמור על הכללים, על המסכות, על הידיים, על המרחק, אבל הסוף נראה לעין. מה שחשוב לי שאזרחי ישראל יתחסנו.

אני מאמין בחיסון הזה. אני מצפה שהוא יקבל את האישורים המתאימים בימים הקרובים ביותר ואני רוצה שאזרחי ישראל יתחסנו, וכדי לעשות זאת אני רוצה לשמש להם דוגמא, ואני מתכוון להיות הראשון שמתחסן בחיסון הזה במדינת ישראל. אני בטוח שרבים מכם יעשו גם כן. אנחנו רואים את הסוף בקצה המגפה. זהו יום חג לישראל". אמר נתניהו.

רה"מ הוסיף: "אני רוצה להפנות את תשומת לבכם לשמש שזורחת, יום שמש נפלא בכל המובנים. זה לא מובן מאליו שמדינת ישראל, מדינה עם תשעה מיליון תושבים, מקבלת את החיסונים בשורה אחת עם המדינות המובילות בעולם. עכשיו אנחנו נדאג שהם יגיעו למרכז האחסון הלוגיסטי הנפלא שלנו, שהוא כמה דקות מכאן, בקירור ובסטנדרטים הרפואיים הגבוהים ביותר בעולם. אנחנו יוצאים לדרך. תודה רבה לכם".

 

בנימין נתניהו חיסונים יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד