י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מדריך להטבות: כי זה מגיע לנו

רשתות שיווק וגופים עסקיים שונים עושים שימוש בהטבות על מנת למשוך את הצרכנים אליהם. מדובר במהלך שיווקי נבון שמיטיב עם כל הגופים – התחרות בתחום מתגברת, הצרכנים נהנים מאפשרויות אטרקטיביות יותר, והרשתות גורפות רווחים הודות להטבות שהוצעו. במאמר הבא נסקור כמה מסוגי ההטבות הבולטות בהן הרשתות עושות שימוש

מדריך להטבות: כי זה מגיע לנו
כדור פורח צילום: pexels

בשיתוף בנק לאומי

אחד מי יודע?

אחת מההטבות הקלאסיות בספר של עולם הצרכנות היא 1+1. אין כל צורך להסביר אותה, כשמה כן היא: הלקוחות רוכשים מוצר אחד ומקבלים במחיר הנקוב מוצר נוסף ללא עלות. לעיתים מדובר במוצר זהה (אם מדובר במצרכים בסופרמרקט למשל), לפעמים מדובר על מוצר מהסביבה הדומה (לדוגמה שני ספרים במחיר של אחד) וישנם גם מקרים בהם אין הרבה קשר בין שני המוצרים בעסקה. כך או כך, מדובר בהטבה משתלמת שקורצת לצרכנים רבים.

ברוכים הבאים למועדון

גופים עסקיים רבים מציעים חברות במועדון לקוחות, אשר מזכה בהטבות מסוגים שונים: הנחה כללית על כלל המוצרים המוצעים, מתנות חביבות בימי הולדת ובחגים, אפשרויות רכישה משודרגות ועוד. חוץ מהעובדה שתמיד כיף להיות חבר במועדון, מדובר גם בחברות שעשויה להביא לדילים שווים למדי, במיוחד אם אתם רוכשים בתדירות גבוהה ברשת אליה המועדון רלוונטי. עניין נחמד נוסף בהקשר לכרטיס המועדון הוא שההטבות מתחלפות ומשתנות אחת לתקופה – כך שתמיד יש חידוש מרענן בתחום.

עובר מנקודה לנקודה

כרטיסי אשראי וכרטיסים דומים להם מציעים לא פעם אפשרות של צבירת נקודות. על כל עסקה שנעשתה עם הכרטיס, צובר הלקוח סכום מסוים של נקודות בעל ערך כספי כלשהו. הנקודות אט אט נצברות, וכשיש מהן מספיק, ניתן להשתמש בהן עבור רכישת מוצרים חדשים. בדרך כלל יש צורך בצבירת סכום מסיבי של נקודות (מאות ואף אלפים) אך עדיין מדובר בהטבה משמעותית, שיכולה להתגלות לא פעם כמשתלמת עד מאוד.

קהלי יעד נהנים יותר

לא פעם מנסות הרשתות השונות לקרוץ לקהלים ספציפיים, ולהעניק להם הנחות שוות. חיילים, פנסיונרים, ילדים, סטודנטים ועוד – כל אלו יכולים ליהנות מהטבות שונות אצל גופים עסקיים כאלו או אחרים. לפעמים כל שצריך הוא הצגת תעודה שמעידה על שייכות לאוכלוסייה המסוימת, ולעיתים יש אפשרות להנפקת כרטיס הנחות מוגדר לפי סוג הקהל. לא משנה על איזו אוכלוסייה אתם נמנים, תמיד שווה לברר כיצד ניתן להשיג הטבות שמותאמות אליכם ברשתות השונות.

שיתוף פעולה זאת מטרה נעלה

שיטה רווחת של החברות העסקיות להגעה אל לבבות הצרכנים, היא שיתוף פעולה ביניהן. באמצעות איחוד כוחות של גופים עסקיים מתחומים שונים, הצרכנים יכולים ליהנות מהטבות אשר חלות על עולמות תוכן מגוונים יותר, ולכן הן תהיינה יותר משתלמות עבורם. דוגמה טובה לכך היא בעלות על כרטיס אשראי, אשר מציע הטבות והנחות בלעדיות בשלל תחומים, לאו דווקא קשורים לעולם הפיננסים, כגון מסעדות, מועדוני כושר, אירועי תרבות ועוד. הצרכנים יתלהבו לחבר בין תחומי הצרכנות השונים וליהנות מהטוב שבכל העולמות.    

הטבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד