י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יעמדו בזה?

מכשול לחיסון הרוסי: המתחסנים נדרשים להימנע מאלכוהול

סגניתו של ראש הממשלה ברוסיה מפרטת את אמצעי הזהירות עליהם יש להקפיד לאחר קבלת החיסון הרוסי: להימנע מביקור במקומות הומי אדם, לעטות מסיכות פנים, ולהימנע משתיית אלכוהול או מנטילת תרופות מדכאות חיסון ועוד | גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה

מכשול לחיסון הרוסי: המתחסנים נדרשים להימנע מאלכוהול
חיסון צילום: pixabay

הרשויות ברוסיה מזהירות אזרחים להימנע מאלכוהול למשך חודשיים לאחר שקיבלו את החיסון הרוסי, הוראה לא פשוטה לאחת ממדינות בה אלכוהול הוא מצרך מבוקש.

האזהרה הגיעה מסגנית ראש ממשלת רוסיה, טטיאנה גוליקובה, שאמרה בראיון כי הרוסים יצטרכו להקפיד על אמצעי זהירות נוספים במהלך 42 הימים שלוקח לחיסון 'ספוטניק' להפוך לאפקטיבי.

"הרוסים יצטרכו להימנע מביקור במקומות הומי אדם, לעטות מסיכות פנים, להשתמש בחומרי ניקוי, למזער מגעים ולהימנע משתיית אלכוהול או מנטילת תרופות מדכאות חיסון", כך אמרה גוליקובה לסוכנות הידיעות TASS הרוסית.

אנה פופובה ראש מחלקת בטיחות צרכנים ברוסיה אמרה לתקשורת הרוסית: "זה עומס על הגוף, אם אנחנו רוצים להישאר בריאים ויש לנו תגובה חיסונית חזקה, אל תשתו אלכוהול", אמרה.

על פי ארגון הבריאות העולמי, רוסיה היא הצרכנית הרביעית בגודלה של אלכוהול לאדם בעולם. הרוסי הממוצע צורך 15.1 ליטר אלכוהול בשנה.

מאמצי רוסיה לחסן את אוכלוסייתה החלו בסוף השבוע במוסקבה. רשויות הבריאות במדינה מעריכות כי 100 אלף איש כבר חוסנו. מנגד מומחים מערביים הביעו ספק ביעילות החיסון בגלל המהירות בה פותח החיסון, ורוסיה לא סיפקה נתונים לגבי החיסון והצלחתו.

חיסון לקורונה רוסיה אלכוהול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד