י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חשיפה מיוחדת

היום ב-21:00: יד לאחים עם הצצה בלעדית לחילוצים שלא נחשפו מעולם

בפעם הראשונה אי-פעם יאפשר הערב ארגון יד לאחים הצצה נדירה אל המתרחש מאחורי הקלעים בפעילותו להצלת נשים יהודיות וילדיהן מכפרים עוינים • יד לאחים: "מזמינים את רבבות עמך ישראל, תומכי ואוהדי יד לאחים לצפות בערב המיוחד והמושקע ולראות טעימות, מעט מזעיר, של מפעל ההצלה האדיר" • בתוכנית המושקעת: כתבות מרתקות מהשטח, כולל של חילוץ מורכב מכפר סמוך לשכם, פאנל של מחלצים וילדים שחולצו וכן מופע של אהרן רזאל וישי לפידות • ויש גם אפשרות לקבל תזכורת לקראת פתיחת השידור • כל הסודות שלא נחשפו במשדר מיוחד

היום ב-21:00: יד לאחים עם הצצה בלעדית לחילוצים שלא נחשפו מעולם
הצלת משפחות יהודיות צילום: מתוך אתר יד לאחים

בפעם הראשונה אי-פעם יציג הערב ארגון יד לאחים תיעוד חילוץ של אישה יהודייה וילדיה מכפר עוין בשומרון בסמוך לשכם. החילוץ ישודר במסגרת משדר הצעה מיוחד שיערך הערב בערוץ 20 לרגל 70 שנה להיווסדות יד לאחים.

ביד לאחים אומרים: "פעילות הארגון לחילוץ נשים יהודיות מעומק השטח ומול כל הסיכונים ושיקומן בדירות מסתור, נעשה מטבע הדברים רחוק מהעין. הלילה נאפשר בפעם הראשונה הצצה יוצאת דופן, תחת כללי בטחון מחייבים, לפעילות הזו. אנו מזמינים את רבבות עמך ישראל, תומכי ואוהדי יד לאחים לצפות בערב המיוחד והמושקע ולראות טעימות, מעט מזעיר, של מפעל ההצלה האדיר וסודות מהשטח שלא נחשפו עד כה, זהו משדר שלא כדאי לפספס אותו. אנו מודים לערוץ 20 שנתן לנו את הבמה והעניק לציבור את היכולת להציץ לפעילות זו". 

במסגרת ערב ההצדעה ישודרו כתבות נוספות עם סיפורים בלעדיים על פעילות החילוץ והשיקום של נשים יהודיות שחולצו על ידי מחלקת הבטחון של הארגון. באחת מהן תופיע בפנים גלויות מיכל, אשה שנישאה למוסלמי וחולצה רגע לפני שבעלה עמד לממש את הבטחתו לרצוח אותה.

בנוסף יערכו גם פאנלים מיוחדים עם ניצולות, מחלצים ואישי תקשורת ומופע מוזיקלי מיוחד של אהרן רזאל וישי לפידות.

ערב ההצדעה המיוחד יחל בשעה 21:00 בערב וימשך 4 שעות עד לשעה 1:00 אחר חצות. הציבור הרחב שמעוניין לצפות בערב המושקע והייחודי, יוכל לעשות זאת גם באתר יד לאחים וכן בערוץ היו-טיוב ובעמוד הפייסבוק שלו.

רוצים תזכורת לקראת פתיחת השידור? לחצו כאן

 

יד לאחים חילוץ התבוללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד