י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הילולת גדול הדור

רגע לפני היארצייט השלישי: הרגע בו כולנו יכולים להוקיר טובה למרן ראש הישיבה

במפעל התורה 'ישיבה על קברו' ישנם רבבות הלומדים מידי יום לעילוי נשמתו הטהורה של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק''ל, בעקבות נגיף הקורונה המפעל נקלע לקשיים של ממש, כעת רגע לפני היארצייט השלישי זה ההזדמנות שלנו להיות חלק מהמפעל האדיר הזה, להוקיר טובה למי שמסר את נפשו עבורנו

רגע לפני היארצייט השלישי: הרגע בו כולנו יכולים להוקיר טובה למרן ראש הישיבה
הרב שטיינמן צילום: יח"צ

ביקוש שיא וחסר תקדים נרשם בימים האחרונים כאשר המונים מביעים את רצונם להצטרף למפעל התורה 'ישיבה על קברו' זאת לקראת יום היארצייט השלישי של רשכבה''ג מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זיע''א. הלימוד במיזם המיוחד הוא על פי צוואתו ולעילוי נשמתו הטהורה.

זאת ההזדמנות שלך להיות חלק ממפעל אדיר ולהוקיר טובה למי שמסר את נפשו עבורנו>>>

מפעל התורה 'ישיבה על קברו' זוכה בימים האחרונים לביקוש שיא של כל הזמנים, הסיעתא דשמיא האדירה שמלווה את מפעל התורה מיום היווסדה היא מרוחו המפעמת של ראש הישיבה זצוק''ל. רבבות הלומדים בכל חלקי התורה משתתפים בקביעות במסלולי לימוד שונים, גולת הכותרת היא המבחן המיוחד כאשר בסיום הלימוד היומי כלל המשתתפים נבחנים על חוק לימודם.

מיום הקמת מפעל התורה ובהוראתם הישירה של גדולי ישראל שליט''א הוחלט להעניק פרסי עידוד קבועים ללומדים אשר יעברו בהצלחה את כור המבחן. היוזמה פרסה כנפיים במהירות והדבר הוכח מעל למשוער כאשר המונים בעקבות כך נבחנים מידי יום על חוק לימודם כאשר הכל נעשה לעילוי נשמתו הטהורה של מי שהיה אבי התורה והישיבות בדור האחרון.

תקופת הקורונה הביאה עמה תקופה לא פשוטה בעליל, הקושי ניכר בכל פינה, אך גם על מפעל התורה האדיר הקושי לא פסח, המפעל שאוגר בתוכו רבבות לומדים נכנס לקשיים של ממש, הקושי העיקרי נעשה כאשר אין די יכולת לממן את פרסי העידוד והתמיכה באלפי הלומדים אשר נבחנים מידי יום על דבר לימודם. החשש גובר מיום ליום עד כדי כך שישנו חשש להפסקת ורפיון המפעל האדיר הזה. הפסקת המפעל המבורך, קושי בל יתואר.

זאת ההזדמנות שלך להיות חלק ממפעל אדיר ולהוקיר טובה למי שמסר את נפשו עבורנו>>>

הקושי לא פסח על המפעל, אך בימים אלו מנסים בכל דרך להמשיך את הלימוד המבורך, להמשיך את המפעל הכביר הזה, בעצתם של גדולי ישראל שליט''א הוחלט לצאת בקריאה להמוני בית ישראל להטות שכם ולהיות שותפים במפעל 'ישיבה על קברו' כאשר הדרך המיועדת להצטרף להחזקת התורה היא על ידי השתתפות בהגרלות הענק הנערכות בימים אלו, סמוך ונראה ליום היארצייט השלישי.

המשתתפים בזכויות של מפעל התורה 'ישיבה על קברו', נכנסים להגרלה הגדולה על משכורת חדשית על סך 12,000 ש"ח לחודש ובסך הכל על סך 144,000 ש"ח, ובנוסף יתקיימו הגרלה על כל ספרי רשכבה"ג מרן ראש הישיבה זצוק"ל עם הקדשה אישית של בנו ראש ישיבות ארחות תורה וחבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול רבי שרגא שטיינמן שליט"א.

כמו כן, תיערך הגרלה היסטורית וחסרת תקדים על כל ספרי רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א עם הקדשה אישית ממרן שליט"א. המשתתפים בחבילת VIP יקבלו בנוסף ללא הגרלה במתנה את ספר 'הארמון' בחזון איש 5, ורוכשי חבילת שותפות יזכו לשטר שותפות בו הם מקבלים חלק ושותפות במליוני שעות הלימוד בשנת תשפ"א ב'ישיבה על קברו'.

תחשבו על זה, רגע לפני היארצייט השלישי למרן ראש הישיבה זצוק''ל יש בידכם להוקיר טובה לאבי הישיבות, יש ביכולתכם לעשות מעשה לעילוי נשמתו הטהורה, תוכלו בעזרה קטנה להמשיך את מפעל התורה הכביר הזה, בכדי שלא יכבה נרו, בכדי שקול התורה לעילוי נשמתו לא ייפסק, אתם, בתרומה קטנה יכולים לעשות נחת רוח באופן שאין לתאר.

זה הרגע שלפני האחרון, רגע לפני היארצייט של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק''ל, זה הרגע שכל אחד מאיתנו יכול לעשות טוב לנשמה, יכול להוקיר טובה, יכול לכבד את צוואתו האחרונה. בכדי שקול התורה ימשיך, בכדי שקול התורה לא יפסיק, זהו ההזדמנות שלנו, זה הרגע שלנו, הרגע להוקיר טובה למי שמסר את נפשו עבורנו.

זאת ההזדמנות שלך להיות חלק ממפעל אדיר ולהוקיר טובה למי שמסר את נפשו עבורנו>>>

הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד