ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"הליכוד התבלבל, גדעון לא"

האוזר והנדל מצטרפים לסער: "להיות ימני זה לא להיות ביביסט"

בהצהרה משותפת של חברי סיעת דרך ארץ הודיעו האוזר והנדל על הצטרפותם למפלגתו של גדעון סער תוך שהם תוקפים את ראש הממשלה נתניהו עמו הם יושבים כעת בממשלה | "אני יכול לקבוע בלב שלם שגדעון סער הוא האיש המתאים ביותר לראשות הממשלה"

האוזר והנדל מצטרפים לסער: "להיות ימני זה לא להיות ביביסט"
הנדל והאוזר צילום: נועם רבקין פאנטון, פלאש 90

לאחר הודעתו הדרמטית אמש (שלישי) של גדעון סער על פרישתו מהליכוד והקמת מפלגה חדשה שתתחרה עם הליכוד על הנהגת המדינה, הודיעו היום חברי סיעת 'דרך ארץ' יועז הנדל וצביקה האוזר על הצטרפותם למפלגתו של סער.

בהצהרה משותפת שמסרו השניים בכנסת, הם תקפו את ראש הממשלה בנימין נתניהו והכריזו כי לדעתם גדעון סער הוא הראוי להנהיג את המדינה.

שר התקשורת יועז הנדל תקף בחריפות את ראש הממשלה: "מדינת ישראל במשבר מנהיגותי מתמשך. שנתיים של כאוס פוליטי שמקורן אך ורק בהחלטה של נתניהו להעמיד את טובתו האישית לפני הלאומית. עשיתי כל מה שאני יכול כדי שתקום ממשלת אחדות ממלכתית. התפשרנו, קיווינו, אבל נתניהו לא ניצל את ההזדמנות לרדת מבמת ההיסטוריה כראוי".

עוד תקף הנדל ואמר כי "מצבו המשפטי (של נתניהו. א.ק) הכתיב את המצב הפוליטי ומכאן את דרך קבלת ההחלטות לגבי המשבר הכלכלי-חברתי בימי קורונה. אין מקום לעוד פשרות."

הנדל הכריז כי "בבחירות הקרובות דרך ארץ תצטרף לתנועה של גדעון סער" שלדבריו, "מציג מנהיגות אחראית, ממלכתית ומאחדת עם ניסיון עשיר בכנסת ובממשלה. ובעיקר מביא קול לאומי וממלכתי".

הנדל הדגיש כי "להיות ימני זה לא להיות ביביסט ולקבוע עמדות על פי מה שטוב למנהיג. להיפך, זו תפיסת עולם קבועה שיודעת להתווכח מתוך כבוד. זה אידאולוגיה וערכים. זה גדעון ואנחנו ועוד רבבות רבות של ימין ממלכתי שראויים לבית פוליטי. הליכוד התבלבל בשנים האחרונות, גדעון לא".

חברו של הנדל לסיעה, ח"כ צביקה האוזר אמר: "מהיכרות אישית קרובה עם כל המועמדים לראשות ממשלה אני יכול לקבוע בלב שלם שגדעון סער הוא האיש המתאים ביותר לראשות הממשלה. היכן שאני מזהה פזיזות ותזזיתיות אצל אחרים, אני מזהה אצלו קור רוח, שיקול דעת, ואחריות. הוא האיש היחיד בשעה קשה זו, יכול לאחד סביבו את עם ישראל, ולהבטיח מנהיגות מנוסה וממלכתית שאנו כה זקוקים לה".

לאחר הצהרתם המשותפת צייץ גדעון סער: "יועז וצביקה, ברוכים הבאים! ביחד - ועם עוד רבים וטובים אחרים שעוד יצטרפו - נביא לעם ישראל תיקווה חדשה ונחליף את השלטון".

יצוין כי יתכן וב'כחול לבן' ידרשו מהשניים להתפטר מהכנסת, לאחר שערקו מהגוש. שכן יועז הנדל הנושא בתפקיד שר התקשורת וצבי האוזר הנושא בתפקיד יו"ר ועדת חוץ וביטחון, קיבלו אותם על מכסת גוש 'כחול לבן' בעת כניסתם לממשלה הפריטטית.

גדעון סער יועז הנדל צביקה האוזר דרך ארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד