ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לעיני אביה

תיעוד: הכלב מתנפל ונושך את הפעוטה; הבעלים נעצר

כמעט אסון ברמת גן: כלב מסוג פיטבול, התנפל הבוקר על שתי פעוטות שהיו יחד עם הוריהם ונשך אותן בפניהן | אחת מהן פונתה לבית החולים כשמצב מוגדר בינוני | בעל הכלב עוכב לחקירה | תיעוד ממצלמות האבטחה, חושף את הערב את השתלשלות האירוע

תיעוד: הכלב מתנפל ונושך את הפעוטה; הבעלים נעצר
הכלב מתנפל על הפעוטה צילום: מצלמות אבטחה

שתי פעוטות שהלכו הבוקר (רביעי) ברמת גן, נפצעו לאחר שכלב מסוג פיטבול התנפל עליהן ונשך אותן. אחת הפעוטות, כבת 3.5 פונתה לבית החולים במצב בינוני לקבלת טיפול רפואי. בעל הכלב עוכב לחקירה בתחנת המשטרה. כעת, מתפרסם תיעוד המציג את השתלשלות האירוע.

האירוע החריג התרחש סמוך לשעה 8:00 בבוקר ברחוב פרוג ברמת גן, בתיעוד ממצלמות האבטחה ניתן לראות את הכלב מתנפל לפתע על הילדה שהולכת יד ביד עם אביה, ונושך אותה בפניה.

ממד"א נמסר כי בשעה 07:47 התקבל דיווח על ילדה שננשכה ע"י כלב. "חובשים ופראמדיקים של הארגון העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים איכילוב ילדה כבת 3.5 במצב בינוני עם פציעה בפנים".

"כשהגענו לרחוב, ראינו את הילדה שננשכה בפנים מוחזקת בידיים של אביה כשהיא בהכרה מלאה וכאובה", סיפר חובש רפואת חירום במד"א אברהם צוקר לאחר האירוע, "הכנסנו אותה לאמבולנס, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימום וחבישות ופינינו אותה במצב יציב לבית החולים."

מהמשטרה נמסר כי היא עכבה הבוקר לחקירה תושב רמת גן, לאחר שכלבו עפ"י החשד תקף ופצע שני ילדים. "החשוד טייל עם כלבו וכשהבחין הכלב בילדים, נשך אותם בפניהם", מסרה המשטרה. הכלב נלקח להסגר ע"י הווטרינר האזורי.

 

כלב נשיכה חקירה מצלמות אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד