י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חיסונים וסקרים

נתניהו תוקף את סער; נתחיל לחסן ב-27 בדצמבר

דקות לאחר הקרנת סקרים טריים בערוצי הטלוויזיה, התייצב ראש הממשלה בנימין נתניהו במשרד הבריאות בירושלים, פתח ונקב בתאריך בו יחלו לחסן בישראל וקינח במתקפה על גדעון סער שפרש מהליכוד לשם הקמת מפלגה חדשה והתמודדות מולו: "בשעה שאני עסוק בלהביא חיסונים ולהציל את חייהם של אזרחי ישראל, יש כאלה שעסוקים בלהציל את הקריירה הפוליטית שלהם" | סער לא נשאר חייב

נתניהו תוקף את סער; נתחיל לחסן ב-27 בדצמבר
נתניהו בהצהרה לתקשורת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע הדיונים אודות ההגבלות הצפויות והגעת החיסונים לארץ הבוקר (רביעי), ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין קיימו הערב מסיבת עיתונאים.

השר אדלשטיין פתח ראשון ואמר כי "היום זה יום של בשורות טובות. היום הסתיימו במשרד הבריאות דיונים מקצועיים לגבי אורך הבידוד הנדרש, והחלטנו בכפוף לשתי בדיקות קורונה שיעשו המבודדים - שניתן לשחרר מבידוד אחרי 10 ימים. נודיע על כך בימים הקרובים". אדלשטיין ציין כי "ערב חנוכה תשפ"א, אנחנו על נמצאים על סף נס פך שמן נוסף. מה שהיה נראה כמו חלום שאולי יגיע ביוני, מגיע עכשיו".

אדלשטיין הוסיף ואמר כי "אלו שיתחסנו יקבלו תעודת מחוסן, כך שיוכלו להסתובב בצורה חופשית. רק כך נוכל להחזיר את המשק לפעילות כלכלית. אנשי המקצוע קובעים את התעדופים, תהיה כאן שקיפות מלאה. עד שהחיסונים יגיעו אנחנו צריכים לעבור את חנוכה. אל תתקהלו, תשמרו על ההנחיות".

אחריו עלה לשאת דברים, ראש הממשלה בנימין נתניהו שציין כי משרד הבריאות יחל לספק את החיסונים כבר ב-27 בדצמבר. "אנו ערוכים לספק כ-60 אלף חיסונים לאזרחים". נתניהו הוסיף כי הוא ביקש להיות הראשון שיתחסן על מנת להוות דוגמה לאזרחים.

נתניהו התייחס גם להתפתחות הפוליטית ותקף את גדעון סער שפרש היום מ'הליכוד' ואמר כי "בשעה שאני עסוק בלהביא חיסונים ולהציל את חייהם של אזרחי ישראל, יש כאלה שעסוקים בלהציל את הקריירה הפוליטית שלהם. אזרחי ישראל יודעים מי שומר עליהם ומנהיג את המדינה שלנו להישגים אדירים".

נתניהו ציין כי "לי, בניגוד לסער, אין את החיבוק החם מאלו שרוצים למנוע ממשלת ימין". ואמר כי הוא נגד בחירות. "אם כחול לבן יפסיקו להיות אופוזיציה בתוך הקואליציה נוכל למנוע את הבחירות".

ח"כ גדעון סער לא נשאר חייב ומגיב: "נתניהו נראה לחוץ מאוד הערב. אבל זאת לא סיבה לשקר. אני לא נמנעתי היום בשום הצבעה. להיפך: הצבעתי נגד. מצד שני, חבל שנתניהו בחר היום לברוח מההצבעה החשובה על חוק משאל עם להגנת ההתיישבות ביהודה ושומרון של ח״כ זאב אלקין".

מסיבת עיתונאים בנימין נתניהו גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד