ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

'פיתוחי חותם': הפיתרון לכלי הכסף

נשברה הרגל של הגביע? הקנדלברה היקרה נפלה על הרצפה? הפמוט הכסוף הצהיב לחלוטין? לא עוד • בבית המלאכה 'פיתוחי חותם' אומרים: תמיד אפשר לתקן • לקראת חג הפסח הם מציעים את השירות הנדרש • ניצוצות של כסף

'פיתוחי חותם': הפיתרון לכלי הכסף



לפני מספר שנים הוקם בית המלאכה לצורפות כסף בשם “פיתוחי חותם” ומאז חלפו דרך שעריו אלפים רבים של כלי כסף מסוגים שונים. בחלקם נדרשו תיקונים קלים בלבד, חלקם היו שבורים לחלוטין והיו גם כלים שכמעט ולא היה ניתן לזהות כי כלי כסף הם. ב”פיתוחי חותם” חיבקו כל כלי באהבה והעניקו לו את מיטב הטיפול הנדרש עד להשבתו למצב תקין.

“אנחנו מבצעים תיקונים אומנותיים בכל הכלים מהכסף שמגיעים לידינו”, מסביר יהודה, מבעלי החנות, “גם אם הם במצב גרוע מאוד, כי במרבית המקרים ניתן לבצע את התיקון והחידוש של הכלי כחדש, ובנוסף, בדרך כלל ישנה אפשרות לצפות את הכלי בציפוי לק מיוחד שמיועד לכלי כסף, שהוא מונע מהכלי כסף להשחיר ו/או להצהיב כדי שיישאר במשך שנים במצב מבריק כחדש. זהו שירות המוכר מאוד בארה”ב וקיים שם שנים רבות, אולם בארץ זה נחשב לחידוש אמיתי. הדבר חשוב במיוחד לשמירה על כלי כסף עדינים שניקוי חוזר מידי פעם עלול לגרום להם נזק. הלק אינו גורם שום נזק לכלים, ותמיד אפשר להסירו לאחר מספר שנים או לחדשו”.

ניצוצות של כסף

והלקוחות המגיעים ל”פיתוחי חותם” מגלים כי מושקעת בהם מחשבה רבה והשירות הניתן כולל אפילו לקיחה מבית הלקוח וחזרה, כדי לתת הערכת מחיר ללקוח ולחסוך ממנו את טרחתו ללא כל התחייבות מצד הלקוח.

אנשים רבים טוענים שבמקום לשלם על תיקון כלי כסף משתלם להם יותר לקנות כלי חדש. האם זה שיקול נכון?

“מכיוון שמחירי הכסף גבוהים מאוד בשנים האחרונות אין מקום לשאלה זו כלל”, משיב יהודה, “בוודאי ובודאי שמשתלם לחדש ולנקות את הכלי מאשר לרכוש חדש, בנוסף לכך לאנשים רבים יש כלי כסף שיש להם ערך סנטימנטלי מעבר לערך הכספי”.

בימים אלו של ערב פסח חשוב לנו שכלי הכסף יחזרו אלינו באופן מיידי. כמה זמן נמשך התיקון בדרך כלל?

“במשך ימות השנה הרגילים תיקונים שמגיעים במהלך השבוע, מוכנים לרוב לקראת השבת הקרובה. כמובן שגם בתקופת ערב פסח אנחנו משתדלים לגמור את העבודה לשבת הקרובה, ולכן כדאי למהר ולמסור את הצריך תיקון או חידוש בהקדם האפשרי, על מנת לקבל שירות מהיר ככל האפשר. כמובן שהעבודה היא באחריות מלאה, ועל הציפוי לק יש אחריות לשלוש שנים על אף שהציפוי מחזיק למשך שנים רבות יותר”, מדגיש לנו.

אז זהו זה. אם תמיד חיפשתם פיתרון לכלי הכסף שלכם, כעת אין עוד צורך לחכות. ב”פיתוחי חותם” יעניקו לכם את השירות הייחודי עם השקעה מרובה כדי שתקבלו כלי כסף יפים יותר וחדשים יותר להידור מצוה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד