י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חוסר אחריות

מקומם: דוד ביטן הסתובב בכנסת למרות שסבל משיעול

למרות שהוא סבל משיעול הגיע חבר הכנסת דוד ביטן לכנסת ונפגש עם אישים רבים, ועל פי הדיווחים גם ראש הממשלה בנימין נתניהו ביניהם, תוך שהוא סובל משיעול. "השיעול של הקורונה הוא שיעול יבש, היה לי שיעול עם ליחה" התגונן ביטן • והוא לא היחיד...

מקומם: דוד ביטן הסתובב בכנסת למרות שסבל משיעול
דוד ביטן צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

בעוד שהרשויות במדינה מפצירות באזרחים למלא אחר ההנחיות וההגבלות של המלחמה בנגיף הקורונה מתברר כי יותר ויותר נבחרי ציבור מהווים דוגמא הפוכה לגמרי, על פי הדיווח הערב (רביעי) ב'חדשות 12', יו"ר ועדת הקליטה והעלייה של הכנסת, חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד', הגיע לכנסת ונפגש עם אישים רבים, ועל פי הדיווחים גם ראש הממשלה בנימין נתניהו ביניהם, תוך שהוא סובל משיעול.

ביטן עצמו טוען להגנתו כי הוא אכן סבל משיעול, אך היה סבור כי לא מדובר בנגיף הקורונה, בעקבות כך שמדובר היה בשיעול עם ליחה. "חשבתי שיש לי שפעת ולא יותר מזה. לא היה לי חום דווקא, היה לי תסמיני קירור ושיעול כזה עם ליחה. זה התחיל ביום חמישי בלילה, נפגשתי אחרי זה עם אנשים, חשבתי שיש לי שפעת. בסופו של תהליך ברגע שהרגשתי חולה רצתי לעשות בדיקה" אמר ביטן ל'חדשות 12'.

עוד הוסיף ביטן להתגונן "השיעול של הקורונה הוא שיעול יבש. תראי בהנחיות. היה לי שיעול לא יבש, היה לי שיעול עם ליחה".

מנגד ציטטו בחדשות 12 את מוקד משרד הבריאות שאומר "במידה שיש לך שיעול עליך להישאר בבית עד שיחלפו התסמינים". עוד הוסיפו וצוטטו בכירים במערך האפידמיולוגי "כיצד יכול להיות שדווקא נבחר ציבור לא יודע מה הן ההנחיות המלאות?".

עד כה נכנסו לבידוד בעקבות ביטן כ-30 איש, ביניהם, השרה עומר ינקלביץ׳, יו״ר הקואליציה מיקי זוהר, חבר הכנסת אופיר כץ וחלק מעובדי סיעת הליכוד השוהים בבידוד בזמן שהכנסת נמצאת בשבוע דרמטי מלא בהצבעות קריטיות ותהפוכות פוליטיות.

יצוין שביטן הוא אינו היחיד, מוקדם יותר היום דיווחה כתבת ynet בכנסת, מורן אזולאי כי חברת הכנסת מיכל קוטלר-וונש מ'כחול לבן' הגיעה ליציע המבודדים על מנת להצביע על חוק השוויון, כשהיא לא מרגישה טוב וסובלת מתסמינים. חברי הכנסת נחרדו לראות אותה במקום ודרשו ממנה לעזוב את המליאה עד שתקבל את תוצאות הבדיקה שעשתה. גם קצין הכנסת התערב וקוטלר וונש יצאה מהמליאה.

כזכור, ביום שני הודיע יו"ר ועדת הקליטה והעלייה של הכנסת, חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד': "בבדיקת קורונה שערכתי היום נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה" עוד הוסיף ביטן "אני מרגיש בסדר עם תסמינים קלים בלבד". מוקדם יותר עדכן דובר הכנסת כי גם אחד מיועציו של ח"כ דוד ביטן, נמצא חיובי לנגיף קורונה.

דוד ביטן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד