י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאות מיליוני דולרים

פאדיחה יקרה: הבנק העביר כספים בטעות, הלקוחות לא רוצים להחזיר

'סיטיבנק' מקבוצת 'סיטיגרופ', הייתה אמורה להעביר למלווים של לקוחה אחרת של הבנק, ענקית קוסמטיקה בשם 'רבלון', פעימת תשלום קטנה ובודדת, ובטעות העבירו בבנק למלווים שאף הם לקוחות הבנק את מלוא הסכום, מספר שנים לפני מועד הפירעון

פאדיחה יקרה: הבנק העביר כספים בטעות, הלקוחות לא רוצים להחזיר
מכשיר כספומט צילום: pixabay

על טעות שכזו מישהו יצטרך לשלם וביוקר: 'סיטיבנק' העבירה כמעט מיליארד דולר לחשבונותיהם של לקוחותיו, שלא לצורך, חלק גדול מהלקוחות אינם מעוניינים להשיב את הכסף, והבנק פנה לבית המשפט על מנת שהוא יורה ללקוחות להשיב את הכסף.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב מדובר בבנק 'סיטיבנק' מקבוצת 'סיטיגרופ', שהייתה אמורה להעביר למלווים של לקוחה אחרת של הבנק, ענקית קוסמטיקה בשם 'רבלון', פעימת תשלום קטנה ובודדת, בטעות העבירו בבנק למלווים שאף הם לקוחות הבנק את מלוא הסכום, מספר שנים לפני מועד הפירעון.

הטעות המביכה התרחשה כבר בחודש אוגוסט, ועד כה לא נענו חלק גדול מהלקוחות להחזיר את הכסף, כאשר הסכום שהצטבר אצל הלקוחות שלא החזירו עומד על למעלה מחצי מיליארד דולר, מה שהביא את חברת סיטיגרופ לפנות היום (רביעי) אל בית המשפט במנהטן על מנת שזה יורה ללקוחות להשיב את הכסף, ובכך לסיים את הסאגה המביכה.

הבנק טוען כי אכן מדובר בטעות שלהם, אך מנגד הלקוחות מבינים שמדובר בטעות ובכסף שעדיין לא אמור להיות בחשבונותיהם. מנגד טוענים הלקוחות כי כשמדובר בכזה סכום גדול לא יכול להיות שבנק כה מכובד יעשה כזו טעות, ומבחינתם בחר הבנק להקדים את זמן הפירעון של ההלוואה. 

 

בנק טעות דולרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד