י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פס-קול חיינו

תם עידן: המגישים המיתולוגיים פרשו לגמלאות

בניגוד לדיווחים על פיטוריו של הפרשן הפוליטי הוותיק מוטי גילת מתאגיד השידור בציבורי, דווחו באתר ice כי לא מדובר בפיטורים, אלא ביציאה לגמלאות, ולא רק של גילת, אלא של שורה של שדרנים ומבזקי חדשות בכירים

תם עידן: המגישים המיתולוגיים פרשו לגמלאות
הפרשן מוטי גילת צילום: מתוך שידורי כאן 11

בניגוד לדיווחים על פיטוריו של הפרשן הפוליטי הוותיק מוטי גילת מתאגיד השידור בציבורי, דווחו באתר ice כי לא מדובר בפיטורים, אלא ביציאה לגמלאות, ולא רק של גילת, אלא של שורת שדרנים ומבזקני חדשות בכירים המוכרים לרבים מאיתנו עשרות שנים.

על פי הדיווח, כאמור, אחד האישים הבולטים שיוצא לגמלאות הוא הפרשן מוטי גילת בן ה-73, שהיה אחד ממבקריו החריפים ביותר של ראש הממשלה בנימין נתניהו. גילת עורר סערות רבות במהלך הקריירה שלו, המפורסמת שבהן עסקה בהכנסתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לכלא, הוא עבד ב'ידיעות אחרונות', 'ישראל היום', 'קול ישראל', ועוד. כעת סיים את פעילותו בתאגיד השידור הציבורי.

לצד גילת, פורשים שורה של אנשי רדיו שעל קולם גדלו דורות במדינת ישראל, וביניהם דן כנר, מלאכי חזקיה, איריס לביא, וצבי סלטון.

בתאגיד השידור הציבורי אמרו בתגובה ליציאתם לגמלאות של אנשי התקשורת הוותיקים "למרבה הצער, אנו נאלצים להפרד בסוף השנה משורה של עובדים מסורים, אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, שהגיעו לגיל פרישה ויוצאים לגמלאות, כפי שקורה דרך קבע בכל ארגון גדול. אנו מבקשים להודות להם על תרומתם הגדולה להצלחתו של התאגיד ועל שנים של עבודה מקצועית ודרך משותפת".

"התאגיד מגבש עבור העובדים הפורשים מסגרת בה יוכלו להפוך לחונכים ולמנטורים לדור השדרנים והעורכים הצעיר, במטרה להעביר הלאה את הידע והניסיון שצברו" סיכמו בתאגיד את הפרידה הדרמטית.

מוטי גילת מלאכי חזקיה פנסיה תאגיד השידור כאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד