ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הח"כית הפתיעה

סיכום שנה בטוויטר: הציוצים הכי פופולאריים ומי קיבל הכי הרבה לייקים

לרגל סוף השנה האזרחית הרשת החברתית טוויטר מפרסמת נתונים מעניינים אודות הציוצים וההאשטגים לשנת 2020 | הציוץ ששותף הכי הרבה פעמים, שקיבל הכי הרבה לייקים, ועוד 

סיכום שנה בטוויטר: הציוצים הכי פופולאריים ומי קיבל הכי הרבה לייקים
טוויטר צילום: pixabay

הרשת החברתית טוויטר מסכמת את שנת 2020 וזה הזמן לבדוק מהו הציוץ שצבר השנה הכי הרבה לייקים - או בשפת הטוויטר פברוטים, מהו ההאשטג שצויץ הכי הרבה ומהו הציוץ שצויץ מחדש הכי הרבה פעמים.

הציוץ שקיבל הכי הרבה לייקים - למעלה מ-10.6 אלף, היה של ח"כ יפעת שאשא ביטון שהגיבה להחלטה להדיח אותה מראשות ועדת הקורונה - החלטה שלא בוצעה בסוף. "פעלתי על פי צו מצפוני!"', כתבה שאשא-ביטון. "ההחלטה של ראש הממשלה לפטר אותי, היא החלטה שמטרתה למנוע דיונים רציניים, למנוע שיח, למנוע הקשבה לציבור, למנוע השמעת קולות אחרים. אני שמחה שפתחתי את הוועדה גם בפני הציבור בשקיפות, ברצינות, בהקשבה מלאה ואני מתחייבת להמשיך לפעול כך גם בעתיד בכל מקום שאהיה".
ההאשטאגים המובילים בעברית בטוויטר לשנת 2020 היו: #ביביתתפטר, #קורונה, #חינוך. את רשימת המשתמשים ששמם הוזכר הכי הרבה בציוצים בטוויטר בישראל השנה הובילו: ראש הממשלה בנימין נתניהו, יאיר נתניהו, שר הביטחון בני גנץ, ינון מגל ויו"ר האופוזיציה יאיר לפיד. מיד אחריהם הופיע נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.
הציוץ ששותף הכי הרבה פעמים היה הציוץ של יוסי צברי שהעלה מונולוג נגד נתניהו על רקע ההפגנות בבלפור. במקום השני נמצא נשיא ארה"ב דונלד טראמפ עם ציוץ שצייץ בעברית ובו כתב "תמיד אעמוד לצד מדינת ישראל והעם היהודי. אני תומך בחוזקה בבטיחותם וביטחונם ובזכותם לחיות במולדתם ההיסטורית. הגיע הזמן לשלום!".
אחד מעשרת הציוצים שקיבלו הכי הרבה לייקים היה ציוץ שצויץ רק לפני יומיים, הציוץ של השחקן והקומיקאי יניב ביטון בו הוא מחקה את שר הבריאות יולי אדלשטיין ב"מסר מרגיע" לכאורה.

 

טוויטר יפעת שאשא ביטון בנימין נתניהו דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד