י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
רכישה משפחתית

ג'ושוע קושנר יגור ליד אחיו ג'ארד בבית בשווי 23.5 מיליון דולר

אחיו של ג'ארד קושנר חתנו היהודי של הנשיא היוצא טראמפ רכש אחוזה במיאמי בסכום עצום של כ-23.5 מיליון דולר | הבית שנרכש ממוקם מרחק לא רב מהשטח אותו רכשו הזו אייונקה וג'ארד

ג'ושוע קושנר יגור ליד אחיו ג'ארד בבית בשווי 23.5 מיליון דולר
אחוזה, אילוסטרציה צילום: pixsby

קרלי קלוס שהתגיירה והתחתנה עם ג'ושוע קושנר, הוציאה יחד עם בעלה 23.5 מיליון דולר על אחוזה במיאמי עם שמונה חדרי שינה -במרחק של דקות ספורות מאחיו ג'ארד קושנר ואשתו איוונקה טראמפ שכבר קנו שם בית.

בני הזוג, המצפים לתינוק הראשון שלהם, קנו את הבית מספר ימים לאחר פרסום שהזוג הנוצץ איוונקה וג'רארד קושנר שילמו מעל 30 מיליון דולר לאחוזה בפלורידה.

האחוזה של קושנר הצעירים יותר, הוא בת שתי קומות חיושבת על מגרש של 24,860 רגל וכוללת בריכה מדהימה ומרתף יינות. קלוס וקושנר שילמו גם על שמירת הריהוט שנמצא בדירה.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' איוונקה וג'ארד קנו מגרש תמורת 31 מיליון דולר באי המאובזר והמאובטח. הנמצא רק כ-10 דקות משאר הקושנרים. איוונקה וג'ארד מתכננים תוכניות לקראת עזיבתם את וושינגטון הבירה, לאחר שהנשיא טראמפ יעזוב את הבית הלבן.

הזוג השקיע כסף על מגרש בשווי 31.8 מיליון דולר השוכן ב'אינדיאן קריק', שכונה אקסקלוסיבית ביותר עם בתים יפים על קו החוף ו"טונות של פרטיות". האי, שנמצא מול חופי מיאמי, קיבל את הכינוי 'בונקר המיליארדר' בגלל התושבים הבולטים שהתיישבו באי, מהם ידוענים רבים ועשירי ארצות הברית.

כפר 'אינדיאן קריק' מחזיק במוניטין של "העירייה הבלעדית ביותר בעולם". באי יש רק 34 בתים, סביב 42 תושבים וכוח משטרה פרטי בן 13 אנשים.

הרשויות המקומיות מנהלות סיורים ברחבי האי, ביבשה, וסיור ימי חמוש מסביב לשעון על המים המקיפים את האי. כל בית ב'אינדיאן קריק' בנוי סביב היקף האי כדי להבטיח שלכל התושבים יהיה נוף של קו המים, עם קאנטרי קלאב מפואר ומגרש גולף בן 18 גומות. כך על פי הדיווח בתקשורת האמריקאית. 'אינדיאן קריק' נגיש רק על ידי גשר יחיד, שמוגן על ידי שער, ועל כל שלושה תושבים יש שוטר אחד.

ג'ושוע קושנר ג'רארד קושנר איוונה טראמפ קושנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד