י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הטפה לפיגועי התאבדות

צפו: תכנית הלימודים האנטישמית של קטאר

בין בחריין לאיחוד האמירויות שנרמלו את היחסים איתנו, נמצאת קטאר, נסיכות נוספת במפרץ ששיתוף הפעולה שלה עם ישראל מסתכם בהכנסת הכסף לעזה • דו"ח חדש של מכון מחקר בין-לאומי חושף את תוכנית הלימודים האנטישמית לחינוך הדור הצעיר בקטר, ומעלה את השאלה – האם נוכל לכונן איתם יחסים בקרוב?

צפו: תכנית הלימודים האנטישמית של קטאר
חגיגות יום העצמאות הקטארי צילום: Unsplash

היא מציגה עצמה כמדינה מתקדמת הנלחמת בגזענות, אך כתבה של "כאן חדשות" מראה עד כמה פושה האנטישמיות בנסיכות קטאר. תכנית הלימודים החדשה בנסיכות המפרצית עמוסה בהתבטאויות גזעניות כנגד יהודים וכנגד מדינת ישראל וכן בהטפות למען פיגועי התאבדות.

כזכור בצל ההתקרבות להסכם פיוס בין קטאר למדינות המפרץ בחסות האמריקנית, הערוץ סקיי בשפה הערבית מהאמירויות שידר בסוף השבוע ריאיון עם ח"כ אלי אבידר שבו האחרון תקף בחריפות את קטאר והתנהלות באזור. התכנית צולמה במהלך ביקורו של אבידר באמירויות בחודש שעבר. אבידר, ששימש בסוף שנות התשעים כראש הנציגות הישראלית בקטאר, אמר בריאיון כי בניגוד להסכם עם האמירויות, מפלגתו ישראל ביתנו לא תצביע בעד הסכם נרמול היחסים עם קטאר, אם יושג, בשל התנהלותה.

במהלך התכנית שנקראה "מסכות ההונאה" אמר אבידר כי להתרשמותו החברה היחידה של קטאר היא איראן והאויבת הגדולה שלה היא סעודיה: "קטאר היא חלק מהבעיה ולא חלק הפתרון כל עוד תמשיך במדיניות הנוכחית".

קטאר אנטישמיות אלי אבידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד