י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הרובוטים אמרו לי"

דקר את שכנו "כדי להרוג יהודי" ולא יעמוד לדין

צעיר בן 18 תושב צרפת שדקר לפני כשנה את שכנו בתואנה כי "רצה להרוג יהודי" לא יועמד לדין | כמו בעוד מספר מקרים שהתרחשו בצרפת, התוקפים הצליחו להימלט מגזר הדין בטענת "אי שפיות"

דקר את שכנו "כדי להרוג יהודי" ולא יעמוד לדין
הנפת סכין. אילוסטרציה צילום: unsplash

גבר צרפתי דקר את שכנו שנה שעברה ואמר לשוטרים שדקר מכיוון שהוא רצה "להרוג יהודי", לא נמצא כשיר לעמוד לדין מחוסר שפיות.

הדוקר הוא נאשם צרפתי נוסף ברשימת רוצחים אנטישמיים שמשתמשים בהצלחה בהגנת "אי שפיות" בגין פשע אנטישמי. הדוקר בן ה-20, ששמו לא פורסם אמר לשופט כי רובוטים אמרו לו "להרוג יהודי, שהיה גלגולו של אדולף היטלר" באפריל 2019 בבורדון, כ-180 קילומטרים צפונית לפריז. האיש דקר את אחד משכניו, גבר בן 58 שאינו יהודי. הקורבן שרד את האירוע עם פציעות בינוניות.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' פיגוע הדקירה התרחש ב-5 באפריל, צעיר בן 18 מצפון צרפת נעצר לאחר שדקר אדם בן 58, כשהרקע לדקירה זה כי הדוקר "רצה להרוג יהודי", כך העיד הדוקר לאחר שנעצר. הקורבן שלא היה יהודי, הוא שכנו של הדוקר. הקורבן, אדם בן 58, נדקר 15 פעמים בבטנו ובפניו. הוא נפצע בכבד ובכיס המרה ועבר מספר ניתוחים.

למזלו הרב הוא ניצל על ידי חבר, שהיה איתו בזמן התקיפה, וחצץ בין הקורבן לבין התוקף.

האיש נחשב לא אחראי למעשיו עקב בעיות פסיכיאטריות, הוא נשאר בבית חולים פסיכיאטרי, כך פורסם ביום שלישי בתקשורת הצרפתית. בשנים האחרונות, כמה מבצעי התקפות אנטישמיות השתמשו בהצלחה בתירוץ של "אי שפיות" שאיפשרה להם להימנע מעמידה למשפט, יהודים וארגונים צרפתיים רבים מחו על מקרים אלה, שלדבריהם משקפים חוסר רצון מצד הרשות השופטת להתמודד עם אנטישמיות.

צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד