י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
החלטות סמוך לחג

ממשלה מנותקת: רוב הציבור החרדי לא מקבל מידע

ההגבלות של ממשלת ישראל על אזרחי ישראל שעות לפני חג החנוכה מעוררות זעם גדול, רבים מבני הציבור החרדי שאינם נחשפים לתקשורת ישמעו על ההגבלות שייכנסו לתוקף שעות לפני חנוכה, רק מחר ובמקרה הטוב רק ביום ראשון | מה מניע אתכם? ניתוק מוחלט או צימאון לתיעוד הפרות במגזר?

ממשלה מנותקת: רוב הציבור החרדי לא מקבל מידע
אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בשעות אלו מכונסת ישיבת הממשלה כדי להכריע בסדרת הגבלות שתוכננו מראש כמו בכל התקופה האחרונה דווקא לחגי ישראל, בין ההחלטות שתחליט הממשלה, ייכללו איסור שהייה בבית אחר, לאחר השעה 17:30 בכל הערבים של ימי החנוכה לצד הגבלות נוספות על מסחר.

האבסורד הגדול שזועק לשמים, כמו בשאר ההחלטות שקיבלה הממשלה, שגם את זו הממשלה תקבל שעות קודם כניסת חג החנוכה, כאשר רבבות אזרחים לא ייחשפו להחלטות כבר הערב, ולא בטוח שייחשפו לה גם מחר, כך שציבור שלם לא יתוודע בכלל לכך שהוטלו הגבלות.

במצב שנוצר חלק ניכר של הציבור החרדי שלא נחשף לתקשורת האינטרנטית או תחנות הרדיו וקורא רק את הביטאונים היומיים, התקנות שיאושרו במהלך היום יגיעו לעיניהם במצב הטוב רק בעיתון של מחר ובחלקים נרחבים ממנו רק בעיתון של יום ראשון.

לא ברור מה חושבים לעצמם ראש הממשלה ומשרד הבריאות שלא עושים שום פעולה כדי ליידע את הציבור החרדי על התקנות בזמן, רוב רובו של הציבור החרדי שומר על הכללים וכאן זה עלול להגיע למצב שחרדים יכולים להפר את ההנחיות ובממשלה לא יהססו לקנוס את אלו שלא נחשפו לתקנות הממשלה.  

המצב הזה זועק לשמים של ממשלה מנותקת מהציבור, שמטילה הגבלות דווקא על חגי ישראל היקרים, ולא על חופשת יולי אוגוסט למשל,  הרי זה ברור לכל בר דעת שכל התקנות הממשלתיות המסתמנות, הן רק על יישובים יהודים, וההגבלות מיועדות בעיקר כדי למנוע את ההדלקות והטישים בחצרות האדמו"רים. 

ממשלת ישראל ומקבלי ההחלטות, היכן הייתם בהפגנות ההמוניות ובריצת האמוק לקניונים? נתוני התחלואה כבר מלמדים דבר או שניים על מוקדי התחלואה בהם עליכם להתמקד. מדוע כל אירוע עם זיקה יהודית הופך לאלתר למוקצה ומפיץ מחלות? עד מתי תימשך רדיפת הדת והיד הקלה על ההדק בכל הנוגע למסורת אבות?

לא נתפלא אם בתוך ימים ספורים כבר יתחילו לזרום התיעודים המצערים של אכיפה ברוטלית וסלקטיבית מצד משטרת ישראל על 'מפרי ההנחיות' ו'מפיצי המחלות' בבני ברק ובירושלים, רק שהפעם נוכל לזעוק בבירור, ידיכם שפכו את הדם. 

חנוכה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד