י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

רק ב'דילטורס': דדי גראוכר חלק מהדיל

'ושמחת בחגך' נוסח 'דילטורס': מזמינים חופשת פסח ב'קיסר פרמייר' מהדרין ונהנים מחוויה מוסיקלית עם הזמר החסידי דדי גראוכר, שינעים לאורחים בערבי שירה וקומזיץ בלילות חול המועד

רק ב'דילטורס': דדי גראוכר חלק מהדיל

"חופשת הפסח בקיסר פרמייר מהדרין, כוללת אטרקציות מובנות כמו בריכה חיצונית נפרדת למבוגרים ולילדים, ספא מפואר, חדר כושר, בריכה פנימית וחדרי טיפולים. בנוסף, ייהנו האורחים משני טיולים מאורגנים באוטובוס מפואר, מלווה במדריך טיולים מקצועי לאזורי הגליל והגולן".

אלי בן גד, המנכ"ל הנמרץ של דילטורס, מספר על המלון אותו הוא מייעד בפסח הקרוב לציבור החרדי. "בקיסר פרמייר 220 חדרים מרווחים ומעוצבים הצופים לנוף מקסים של הכנרת והגולן. דילטורס מבטיחה לעשות הכל על מנת שתוכלו לחוש באווירת חג וחירות אמיתית במהלך השהות במלון. החברה תפרה את החופשה האולטימטיבית לפסח הקרוב במלון שנמצא במרכז טבריה, מרחק הליכה מהכנרת, בלב מרכזי הנופש והקניות. המחיר לחופשה שובר את כללי התחרות: זוג ושני ילדים ישלמו עבור חופשה לכל החג בפנסיון מלא 14830 שקלים!".

נושא הכשרות הוא עניין אקוטי וחשוב תמיד ובמיוחד בפסח והחברה מתכוונת לעמוד מאחורי כל מילה שלה. "כשהציבור יודע שהכשרות המובטחת היא למהדרין ברמה הגבוהה ביותר, מסביר בן גד, "כך בדיוק יהיה". ואכן בכל ימי החג, יוגש אוכל גורמה יהודי ומשובח, על בסיס פנסיון מלא + הפתעות מתוקות. הכשרות מהודרת, לא שרויה. על המלון מופקדת מערכת הכשרות של הרב אליהו רוטנברג שליט"א מירושלים. כבר למעלה מעשר שנים שהרב רוטנברג נחשב למומחה בתחום הכשרות ובמיוחד בהכשרת מלונות ברמה הגבוהה ביותר, כל המוצרים יהיו בכשרות של העדה החרדית, הרב רובין, והרב לנדא.

לצד מזון רוחני כמו שיעורי תורה והרצאות מובטחת לנופשים בקיסר גם חוויה מוסיקלית אותה יוביל הזמר החסידי דדי גראוכר שינעים לאורחים בערבי שירה וקומזיץ בלילות חול המועד. כמו"כ, מדי ערב תתקיימנה תוכניות לכל המשפחה. 'דילטורס' תפעיל במהלך החג את קייטנת הילדים 'קינדרדיל', באמצעות צוות מדריכות מקצועיות ומנוסות שגויסו במיוחד למטרה. הצוות מבטיח לשלב תוכניות מרתקות והפעלות משעשעות.

"בבסיס הקמת דילטורס ניצבו הרצון והיכולת ללכת כמה צעדים קדימה בכל הנוגע לתיירות לציבור החרדי", מסביר המנכ"ל. "אני נמצא בתחום כ 9 שנים, בעיקר במחלקה של הפקת אירועי תיירות לציבור החרדי, נופשונים, מסעות לפולין, תיירת יוצאת, נכנסת וכמובן תיירות פנים".

החברה חרטה על דגלה להיות חברה מובילה בתחומה! למעשה, מוצרי התיירות שמספקת החברה הם 'דילים', זאת ההתמחות שלה, לתת ללקוח את מה שהוא מחפש בעסקה המשתלמת ביותר, לא סתם דיל, אלא דיל שנתפר מהתחלתו לפי הצורך". בדילטורס מתעקשים שלא לגרור דיל קיים לעבר לקוח שצריך אותו, אלא לתפוס את הלקוח ולתפור עבורו את הדיל לפי הצורך הייעודי לאופיו וצרכיו של הצרכן. "זה חידוש והלקוחות אוהבים שהדיל יושב עליהם בול".

בינתיים, השם הטוב עושה דרכו למרחקים. דילטורס, כבר מזוהה עם השינוי בהרגלי הזמנת החופשה בקרב הציבור החרדי.

מוקד הטלפון הייעודי של דילטורס עומד לרשות הלקוחות 24 שעות ביממה: 03-758-4-758
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד