י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"יחונכו על התרבות היהודית"

הספר של הרב שיינר יילמד באוניברסיטאות: "מהפך במדינות מוסלמיות"

הרב מארק שנייר, מי שמכהן כרב של מלכי ושליטי המפרץ, מגיע למדינות המפרץ לביקור ויעניק את ספרו החדש שיביא לשינוי גדול באזור

הספר של הרב שיינר יילמד באוניברסיטאות: "מהפך במדינות מוסלמיות"
הרב מארק שנייר צילום: באדיבות המצלם

הרב מארק שנייר יעניק את ספרו בשם "בני אברהם" לשליטי ונסיכי המפרץ, הספר יתורגם בהמשך לעברית וערבית, וכן יהפוך לתכנית לימודים לסטודנטים ברמה התיכונית והאוניברסיטאית. נושאי הספר - "יחסי מוסלמים-יהודים המשותפים שלנו".

הרב יבקר בבחריין, ויחד עם שר התיירות הבחרייני יכריזו על יוזמת התיירות היהודית בצפון אמריקה הראשונה אי פעם במפרץ בה סעודיה, קטאר, איחוד האמירויות הערביות, בחריין ועומאן משתתפות בהן. ראוי לציין כי קטאר, ערב הסעודית ואיחוד האמירויות כולן יודעות שהן משתתפות בכך יחד.

זה יהיה גם המסע הראשון שלו חזרה למפרץ מאז הבחירות בארצות הברית ודיוניו עם מנהיגי המפרץ על מחשבותיהם על ממשל ביידן-האריס הנכנס וההשפעה שהם רואים על היחסים הגוברים בין המפרץ לישראל.

כריכת הספר

הרב שנייר אומר ל"בחדרי חרדים" על המסע הנוכחי: "יהיה לנו עכשיו הזדמנות להגיע לאוכלוסייה המוסלמית הערבית בעולם, וכך הם ילמדו ויחונכו על התרבות היהודית, על התורה, על המסורת שלנו, הם יבינו טוב יותר את העם היהודי".

לגבי כניסת הספר למערכת בתי ספר ואוניברסיטאות והמשמעות לכך, אומר הרב שנייר: "זה רגע מאד משמח וצריך לשים את הפוקוס על הדור הבא, אנחנו חייבים לבנות דור שיבין את המושג סובלנות, כדי שהדור המוסלמי הבא יהיה עם הבנה עמוקה לגבי יהודים".

לגבי התרגום של הספר לשפה הערבית אומר הרב שנייר: "החלטנו לתרגם את הספר לעברית ולערבית, כדי שהתוכן יהיה נגיש למיליונים נוספים בעולם, בדגש על הנוער המוסלמי, זה דבר שיכול לחבר בין העמים ובין ישראל למדינות מוסלמיות נוספות".

"הספר יגיע לכל מדינה במפרץ, כבר סיכמתי עם אנשים שתפקידם הפצת ספרים במספר מדינות במפרץ, זה יהיה מהפך עולמי עם עוצמה גדולה, ותביא בעזרת השם לשינוי חשיבה של הדור המוסלמי הבא", הוסיף.

הרב שיינר נסיכויות המפרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד