י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אחרי המפץ בימין

סקר: 'רק לא ביבי' 61; החרדים מגדילים את כוחם

בעוד ההערכה היא כי הרצון של הליכוד לצאת לבחירות כשסער ובנט מזנבים בהם הולך ופוחת, ונראה כי ראש הממשלה ושותפו החליפי ימצאו את הנוסחה להמשיך ולתחזק את הקואליציה המקרטעת מפרסם מכון הסקרים 'דיירקט פולס' סקר מפתיע

סקר: 'רק לא ביבי' 61; החרדים מגדילים את כוחם
נתניהו, סער ובנט צילום: פלאש 90

ימים של אי וודאות עוברים על המערכת הפוליטית בארצנו, כאשר ההערכה היא כי הרצון של הליכוד לצאת לבחירות כשסער ובנט מזנבים, הולך ופוחת, ונראה כי ראש הממשלה ושותפו החליפי ימצאו את הנוסחה להמשיך ולתחזק את הקואליציה המקרטעת כששניהם יודעים שלא בטוח שהם יצליחו לשרוד מערכת בחירות ללא נזקים.

בתוך כך, פרסם הבוקר מכון הסקרים דיירקט פולס סקר מעניין, עם תוצאות מפתיעות, על פי הסקר גוש הימין חרדים מקבל 46 מנדטים, גוש מרכז שמאל והערבים יחד מקבלים רק 34 מנדטים, גדעון סער ונפתלי בנט ומפלגתו ימינה מקבלים שניהם 16 מנדטים, וליברמן עם ישראל ביתנו מקבלים 8 מנדטים.

להלן רשימת התוצאות המלאה:

הליכוד, 28 מנדטים.

תקווה חדשה - סער, 16 מנדטים.

ימינה, 16 מנדטים.

יש עתיד, תל"ם, 13.

הרשימה הערבית המשותפת, 11 מנדטים.

ש"ס, 10 מנדטים.

יהדות התורה, 8 מנדטים.

ישראל ביתנו, 8 מנדטים.

כחול לבן, 6 מנדטים.

מר"צ, 4 מנדטים.

לא עוברות את אחוז החסימה: העבודה, עוצמה יהודית, גשר, והבית היהודי.

יצוין כי הסקר בדק את יעלון יחד עם לפיד, חיבור שלא בטוח שיתרחש, כמו כן לא נבדקה בסקר האופציה להצטרפותם של איזנקוט וחולדאי לזירה הפוליטית והחיבורים השונים שיבואו בעקבותיהם.

עם זאת, מהסקר עולה תרחיש מעניין, כאשר גוש אנטי ביבי, של ימינה, גדעון סער, יש עתיד, ליברמן וגנץ, מונה 61 מנדטים, כך שעל פי הסקר ישנה היתכנות לממשלה בלי הליכוד והחרדים, או אז ייאלצו 5 ראשי המפלגות המעוניינים כל אחד מהם לכהן בתפקיד ראש ממשלת ישראל להחליט מי ייוותר על החלום.

מכון הסקרים דיירקט פולס בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד