י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מהדרין מן המהדרין

'אשפר': בכשרות המהודרת ביותר בחותמו של הכהן הגדול

חברת הבשר 'אשפר' שמה לה למטרה לדאוג לבשר משובח ואיכותי בשחיטה המהודרת ובכשרות קפדנית, בהשגחת בד"ץ נווה ציון בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, שהעיד: "אני אוכל רק משחיטה זו"

'אשפר': בכשרות המהודרת ביותר בחותמו של הכהן הגדול
חכם שלום כהן צילום: באדיבות המצלם

ציבור בני התורה והמהדרין מן המהדרין, המקפידים בכשרות, ובפרט בכשרות הבשר, יודעים כבר שנים רבות, כי חותמו של הכהן הגדול מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א מתנוסס בגאון רק על מוצרי חברת הבשר 'אשפר' העומדת תחת השגחת בד"ץ נווה ציון, בנשיאותו של מרן הגר"ש כהן שליט"א, שהעיד בפה קודשו: "אני אוכל אך ורק מהשחיטה הזו של אשפר".

חברת הבשר 'אשפר' נוסדה למעשה, רק למען המטרה הזו – לספק לבני התורה, בשר איכותי ומשובח, מזני הבקר הטובים ביותר, עם כל הידורי הכשרות ובסטנדרטים קפדניים, ויחד עם זאת במחיר שווה לכל נפש. כאשר באותם ימים לפני כ-30 שנה, היה קושי גדול להשיג בצורה זמינה וסדירה, בשר משחיטה מהודרת לכל השיטות והדעות, בהוראת מרנן ורבנן ראשי ישיבת פורת יוסף, מרן הגאון חכם יהודה צדקה זצ"ל ומרן הגאון חכם בן ציון אבא שאול  זצ"ל, נטל על עצמו הרב יצחק עובדיה את משימת הקודש ומאז ועד היום, ניצבת חברת 'אשפר' בחזית עולם הכשרות.

בחברת 'אשפר', לא מדובר ב"התאמות" של בתי המטבחים והמפעלים לדרישות הכשרות, כאן הכל נעשה מלכתחילה. כבר מהבסיס, מהשלבים הראשונים, מעורבים באופן ישיר רבני בד"ץ נווה ציון, שבנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, ביחד עם הרבנים הגאונים הרב שלמה והרב מסעוד בן שמעון.

מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, מעורה ובקי בכל פרט ופרט מהנעשה במפעלים ובשחיטות של 'אשפר', תחת השגחת בד"ץ נווה ציון, כשהוא שואל וחוקר על כל התהליך מבדיקת הסכינים, בדיקות הטריפויות, ההמלחה וההכשרה ועד לשלב האריזה, ובודק ומברר על כל שלב ושלב,

וזאת באמצעות שני חתניו ונאמניו הרה"ג רבי יוסף חיון והרה"ג רבי יצחק זיאת, המפקחים באופן ישיר ורציף על הנעשה בשחיטות בארץ ובעולם.

כאמור, ב'אשפר' מאמינים בלכתחילה, ולכן לפני שמתחילים בכלל ב'ליין' שחיטה חדש, מגיעים אל המקום הרב זיאת והרב חיון, מבצעים סיור עומק בכל שטח בית המטבחים, בפס השחיטה וההכשרה ועד לאריזה. ורק לאחר שהם מוודאים כי המקום עומד בסטנדרטים המחמירים והקפדניים שהציב בד"ץ נווה ציון, וכי ניתן לבצע במקום שחיטה ברמת הכשרות הגבוהה ביותר ובהשגחה צמודה ומלאה – ניתן האישור והעבודה יוצאת לפועל.

אכן, שמן זית זך בחותמו של הכהן הגדול, הוא דבר מיוחד ביותר ויש רק אחד.

כשרות מהדרין חכם שלום כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד