י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סכנות החנוכה

שבו לביתם וגילו שהחנוכיה גרמה לשריפה

חנוכה כבר כאן ועמו הסכנות האורבות בדמות סכנת התלקחות החנוכיות. הערב זה קרה בדירה בכפר סבא. בחסדי שמים המקרה הסתיים בנזק קל לרכוש, הודות לגלאי עשן שהחל לצפצף

שבו לביתם וגילו שהחנוכיה גרמה לשריפה
שריפה בדירה מחנוכיה צילום: דוברות כב"ה

כמעט אסון: שריפה שהתלקחה הערב (חמישי) בבית מגורים בכפר סבא כתוצאה מהדלקת נר ראשון של חנוכה, הסתיימה בחסיד שמים בכיבויה ללא נפגעים. בכבאות והצלה שבים ומדגישים כי יש לשמור על כללי הבטיחות במטרה להימנע מאסונות מיותרים.

האירוע התרחש ברחוב יונה ואליעזר נלקין 2 בכפר סבא, כאשר בעלי הדירה שבו לביתם שעה קלה לאחר שהדליקו את נרות החנוכה, אז גילו כי החנוכיה גרמה להצתה שכמעט כילתה את תכולתה. ברגע האחרון, הצליחו הבעלים בסיוע לוחמי האש להשתלט על השריפה.

שכנים מדירה סמוכה שמעו את גלאי העשן מתריע והריחו ריח של עשן, התקשרו לבעלי הבית שהגיעו מייד לדירה ופתחו ללוחמי האש את הדירה.

מכיבוי האש נמסר כי לפני זמן קצר הוזעקו כבאים לרחוב יונה ואליעזר כפר סבא, בעקבות ריח של עשן שיצא מהדירה. "לוחמי האש הגיעו לדירה וביצעו פעולות כיבוי משלימות לאחר שבעלי הבית הגיעו לביתם והחלו בכיבוי הבעירה", נמסר בהודעת כיבוי האש.

בנוסף לפעולות הכיבוי, לוחמי האש ביצעו פעולות משלימות לשחרור עשן.

נזכיר, כי במהלך השנים האחרונות נרשמו כמה מקרים שבהם נשרפו דירות ובתי עסק כתוצאה מנרות החנוכיה. מכבאות והצלה נמסר: "החג התחיל ואיתו הסכנות. שמרו על הנחיות הבטיחות ומנעו אסון בביתכם".

חנוכיה הדלקת נרות חנוכה שריפה בדירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד