י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
סירבו לעטות מסכות

חותמת שחורה: חברת התעופה הרחיקה מאות לקוחות לצמיתות

מאבק בלתי מתפשר נגד נוסעים שמסרבים לעטות מסיכה בזמן טיסה, מביא את חברת התעופה הגדולה והמפורסמת 'דלתא' להפסיד מרצונה מאות לקוחות ואולי במצטבר תאבד אלפים נוספים. הסרבנים הוכנסו לרשימה שחורה ולא יוכלו לטוס לצמיתות במטוסי החברה

חותמת שחורה: חברת התעופה הרחיקה מאות לקוחות לצמיתות
מטוס של חברת דלתא איירליינס, אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת 'דלתא אירליינס' המפורסמת הודיעה כי סירוב לעטות מסכה בזמן הטיסה "תביא אותך לקרקע תרתי משמע". חברת התעופה עדכנה כי עד כה הכניסה לרשימה השחורה כ-700 נוסעים שנאסרה עליהם הטיסה בעקבות סירובם לעטות מסכות.

על פי תזכיר פנימי שפרסם מנכ"ל החברה, 240 לקוחות נוספו לרשימה השחורה תוך פחות מחודשיים. 'דלתא' הטיסה כמיליון נוסעים מאז תחילת מגיפת הקורונה, כך אמרו גורמים בחברת התעופה. החברה מנהלת מאבק עיקש ללא פשרות קשוחה בנושא עטיית מסכות בטיסותיה ולאחרונה נרשמו לא מעט אי נעימויות כאשר נוסעים שסירבו או לא עטו את המסכה כנדרש על האף והפה, הורדו מהטיסה.

מאז תחילת המגיפה, נוהגת החברה להותיר מרחק שני מושבים בין נוסע לנוסע, כדי להבטיח התרחקות חברתית בטוחה על סיפונה, אם כי מדיניות זו תסתיים ב-30 במרץ 2021 ואפשר שהחברה תחליט להאריך את הנוהל בהתאם לתחלואה באותה העת.

במזכר שהפיצה החברה בקרב עובדיה, היא דחקה בעובדים לבדוק מדי יום אם הם חשים תסמינים כלשהם ולפעול על פי הנחיות של ריחוק חברתי.

"יחד, שכבות ההגנה הללו ישמרו עליכם, הלקוחות שלנו, הקהילות שלנו, בצורה בטוחה ובריאה יותר כשאנחנו עוברים לשנת 2021", נכתב במכתב מטעם החברה לעובדיה.

חברות נוספות כמו ג'ט בלו, יונייטד, הרחיקו לקוחות כי לא הקשיבו להוראה לשים מסכה, בנובמבר עצרה משטרת יוטה בארה"ב, גבר בן 44, לאחר שהתנגד כמה פעמים לבקשות חוזרות ונשנות לעטות מסכה בטיסת 'דלתא' שיצאה מסן פרנסיסקו.

דלתא איירליינס צו הרחקה מסכות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד