י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נס חנוכה פרטי

לאחר שבועות בטיפול נמרץ קורונה: ר' אהרון שוחרר

נגיף הקורונה השתלט על גופו של אברך מירושלים במהלך החגים בחודש תשרי, הרופאים בשערי צדק נלחמו על חייו שהיו בסכנה בשל סיבוך נדיר של נגיף הקורונה, בימים אלו הוא שוחרר מבית החולים לחגוג את חג החנוכה בחיק המשפחה

לאחר שבועות בטיפול נמרץ קורונה: ר' אהרון שוחרר
ר' אהרון משתחרר מבית החולים צילום: דוברות שערי צדק

בשבועות האחרונים הוא היה מוטל בין שמיים וארץ, שוכב מורדם ומונשם במחלת טיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק, בתו התחתנה בלעדיו, כעת לכבוד החנוכה קיבלו בני המשפחה את עטרת ראשם אביהם שיחי' שב לביתם בריא ושלם.

ר' אהרון יעקובוביץ בן 55 משכונת רוממה מירושלים, נדבק בנגיף הקורונה במהלך החגים בחודש תשרי בתחילתו של הגל השני. הוא שהה בביתו כשהוא סובל מחום גבוהה וקשיי נשימה. כשבני משפחתו ראו שמצבו הולך ומידרדר הם הזעיקו צוות מד"א שהבהיל אותו באופן מידי למחלקת הקורונה בשערי צדק. בדיקת הדמיה שנעשתה בבית החולים הדגימה דלקת ריאות קשה שנגרמה על ידי הנגיף, כאשר ישנו חשש כבד לחייו.

הוא אושפז במשך חודש ימים כשהוא מורדם ומונשם במחלקה לטיפול נמרץ קורונה. מצבו של ר' אהרון הלך והידרדר והצוות ביצע בו החייאה. לאחר שהצוות הצליח לייצב את מצבו הוא נשאר מורדם ומונשם ובזמן הזה בתו הצעירה נישאה תוך שהצוות השמיע לו את רגעי החופה דרך הטלפון הנייד.

"אינני זוכר הרבה מרגעי האשפוז במחלקה. אני כן זוכר שהתפללתי לצאת מזה ולשוב לחיק המשפחה ושהצוות התנהג במסירות נפלאה ועשה הכול כדי שלא ארגיש לבד כולל מתן כניסה למתנדבים ולמשפחה במחלקת קורונה, בני המשפחה כולם חששו לחיי וכשהתעוררתי סיפרו לי בהודיה להשם שפספסתי את חתונת בתי אבל הרווחתי את חיי בחזרה". סיפר יעקובוביץ.

ד"ר יגאל הלביץ, רופא בכיר במחלקה לטיפול נמרץ בשערי צדק אמר עם שחרורו של ר' אהרון "הגיע אלינו בן אדם צעיר עם משפחה גדולה שמחכה לו וכל הצוות של שערי צדק התגייס כדי להחזיר אותו לחיק המשפחה. בספרות הרפואית אחוזי ההישרדות לחולי קורונה שעברו החייאה הם נמוכים ביותר. רוב המטופלים הקשים כמותו שלא שרדו את המחלה ואלו ששרדו נשארו עם נזקים לטווח ארוך. אנו מאוד שמחים שאהרון יצא מזה במצב קוגנטיבי מצוין ללא נזקים".

ד"ר שושנה זווין, מנהלת מחלקה פנימית ב', בשערי צדק, הד"ר שושונה זויין הוסיפה ואמרה בהתרגשות "הטיפול באהרון היה אינטנסיבי וצוותים רבים עשו את המרב כדי להחזיר אותו למצב בריאותי תקין. לאחר מספר פעמים בהם נשקפה סכנה ממשית לחייו הוא התאושש ועבר למחלקה הפנימית. בהדרגה מצבו הנשימתי השתפר, ובעזרת פיזיותרפיה התקדם מאוד מבחינה תפקודית. ר' אהרון יוכל בקרוב לשוב לביתו לבלות בחיק המשפחה לאחר שלושה חודשים קריטיים של אשפוז בבית החולים וצפוי לו שיקום של מספר חודשים".

יעקובוביץ עצמו הודה לקדוש ברוך הוא ולרופאים שליחיו הנאמנים: "אני מלא הודיה ותפילה לקדוש ברוך הוא על החיים וכן אני מלא ברגשי תודה לצוות הרופאים הגדול של בית החולים שערי צדק שהציל את חיי, יחד, הם עשו הכל כדי שאצא מכאן בסייעתא דשמיא בריא ושלם. היום אני משתחרר מבית החולים לשיקום בתחושה טובה, זהו ממש נס שאני חי". אמר ר' אהרון בהתרגשות.

קורונה בית חולים שערי צדק טיפול נמרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד