י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא סומכים עליו

הבית הלבן יעבור חיטוי יסודי לאחר עזיבת טראמפ

הבית הלבן יחוטא ביסודיות לאחר יציאת הנשיא טראמפ בינואר ולפני שממשל ביידן הנכנס יעבור לשם, וזאת לאור כך שממשל טראמפ המשיך לקיים אירועים המוניים במקום, לפעמים תוך התעלמות מההנחיות לבריאות הציבור

הבית הלבן יעבור חיטוי יסודי לאחר עזיבת טראמפ
הבית הלבן צילום: pixabay

הנשיא הנבחר ג'ו ביידן אמור להיות מושבע לתפקיד בעוד 41 יום, ולהיכנס אל הבית הלבן, בצל נגיף הקורונה. הכניסה לא תהיה כבכל השבעה של נשיא חדש לתפקיד מוביל המעצמה הגדולה, ארצות הברית של אמריקה, וזאת עקב אמצעי זהירות שננקטים בקרב עובדי הבית הלבן החדש.

הבית הלבן יחוטא ביסודיות לאחר יציאת הנשיא טראמפ בינואר ולפני שממשל ביידן הנכנס יעבור לשם, וזאת על מנת למנוע התפשטות של נגיף הקורונה.

כזכור, ממשל טראמפ המשיך לקיים אירועים המוניים על רקע מגפת הקורונה ולעתים קרובות התעלמו מההנחיות לבריאות הציבור כיצד למנוע את התפשטות נגיף הקורונה.

עשרות מקרים הגיעו מהבית הלבן או מאנשים שהיו ליד הנשיא טראמפ במהלך החודשים האחרונים, כולל בני משפחתו, אנשי הקמפיין, הממשל והצוות של טראמפ. הנשיא עצמו הודיע ​​באוקטובר שהוא והגברת הראשונה מלניה טראמפ נמצאו חיוביים והוא טופל במרכז הרפואי וולטר ריד.

הנגיף שגורם לקורונה מתפשט בעיקר דרך טיפות נשימה או חלקיקים קטנים המיוצרים כאשר אדם נגוע משתעל, מתעטש, שר, מדבר או נושם. טיפות יכולות גם לנחות על משטחים וחפצים, אם כי זה לא הדרך העיקרית שהנגיף מתפשט, על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC). הנגיף יכול לשרוד על משטחים במשך שעות ואולי ימים. לכן חשוב לעטות מסכות.

לקראת היום בו הנשיא הנבחר ג'ו ביידן אמור להישבע לתפקיד, יינקטו אמצעי זהירות למניעת זיהומים בקרב צוות הבית הלבן החדש.

מנהל השירותים הכלליים יפרוס צוות גדול ש"ינקה ויחטא" ביסודיות את כל חלקי הבית הלבן שנוגעים בהם בידיים אנושיות, כולל רהיטים, ידיות דלתות, מעקות ומתגי תאורה, לפני שביידן מתיישב בחדר הסגלגל, כך מדווח אתר 'פוליטיקו'.

הצוות של ביידן מתכנן לעבוד במתכונת מצומצמת בבית הלבן, כאשר רוב הצוות יעבוד מהבית.

ג'ו ביידן דונאלד טראמפ הבית הלבן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד