י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האחים יונגרייס ז"ל

אימה בכביש 1: החובש הגיע וגילה שהילדים שנהרגו הם אחיינים שלו

אימה: חובש איחוד הצלה שנסע לטפל בזירת התאונה בכביש 1 בערב שבת, גילה שהילדים שנהרגו הם אחיינים שלו • בהודעה מהיישוב בית אל נמסר כי הילדים שנהרגו הם "ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס, ילדיהם של יעקב ורחל יונגרייס ונכדיהם של אבי ואורה כהן"

אימה בכביש 1: החובש הגיע וגילה שהילדים שנהרגו הם אחיינים שלו
זירת התאונה בכביש 1 צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אימה בכביש 1: שני ילדים כבני 7 ו-5 נהרגו ומספר נוסעים נפצעו  זמן קצר לפני כניסת שבת בתאונת דרכים קשה סמוך למחלף שער הגיא בכביש 1.

אחד החובשים מארגון איחוד הצלה שקיבל את הקריאה על התאונה, הגיע לטפל בפצועים וגילה שהילדים ההרוגים הם אחיינים שלו - ידידיה ואלישיב יונגרייס ז"ל.

בהודעה שפורסמה מטעם היישוב בית אל, נמסר כי "משפחת בית אל מודיעה בצער רב על אסון כבד שפקד את היישוב, עם מותם בתאונת דרכים בכביש 1 של ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס, ילדיהם של יעקב ורחל יונגרייס ונכדיהם של אבי ואורה כהן. בן נוסף, יאיר, נפצע וזקוק לתפילות. על מועד הלוויות יתפרסם עדכון במוצאי שבת".

האסון התרחש כאשר דוד של הילדים הסיע אותם לביתם לשבת. מסיבה שאינה ברורה עדיין רכבם של בני המשפחה התנגש חזיתית במשאית שחנתה בצד הדרך.

בתאונה, נפצעו לפחות ארבעה בני אדם, מתוכם שני הילדים שמותם נקבע במקום. בנוסף, נער כבן 14 עם חבלה רב מערכתית וצעיר כבן 25 פונו במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

 

כביש 1 תאונת דרכים איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד