י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אסון בלתי נתפס

ידידיה ואלישיב יונגרייס הם הילדים שנהרגו בתאונת דרכים הקטלנית

בתאונת דרכים קטלנית שהתרחשה ביום שישי בכביש 1, נהרגו ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס, בני ה-5 וה-7 תושבי בית-אל | נער כבן 14 עם חבלה רב מערכתית וצעיר כבן 25 פונו במצב קשה | "משפחת בית אל מודיעה בצער רב על אסון כבד שפקד את היישוב" | מועד הלוויתם יפורסם הערב

ידידיה ואלישיב יונגרייס הם הילדים שנהרגו בתאונת דרכים הקטלנית
זירת התאונה הקשה בכביש 1 צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הותר לפרסום: שני הילדים שנהרגו ביום שישי בצהריים בתאונת דרכים קטלנית בין לטרון לירושלים, הם ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס, בני ה-5 וה-7. הודעה על מועד הלוויתם תימסר במוצא שבת.

בהודעה שפורסמה מטעם היישוב בית אל, נמסר כי "משפחת בית אל מודיעה בצער רב על אסון כבד שפקד את היישוב. עם מותם בתאונת דרכים בכביש 1 של ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס, ילדיהם של יעקב ורחל יונגרייס ונכדיהם של אבי ואורה כהן. בן נוסף, יאיר, נפצע וזקוק לתפילות. על מועד הלוויות יתפרסם עדכון במוצאי שבת".

כזכור, שני ילדים כבני 7 ו-5 נהרגו ומספר נוסעים נפצעו לפני זמן קצר (שישי) בתאונת דרכים קשה סמוך למחלף שער הגיא בכביש 1. כוחות הצלה גדולים הוזעקו למקום והעניקו טיפול רפואי לפצועים. בתאונה, נפצעו לפחות ארבעה בני אדם, מתוכם שני הילדים שמותם נקבע במקום. בנוסף, נער כבן 14 עם חבלה רב מערכתית וצעיר כבן 25 פונו במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

האסון התרחש כאשר רכבם של בני המשפחה הדתיים התנגש חזיתית במשאית - מסיבה שאינה ברורה נכון לשעה זו - במהלך נסיעתם. כוחות ההצלה שבמקום דיווחן על שני ילדים במצב אנוש, שמותם נקבע בתום פעולות החייאה.

תהא נשמתם צרורה בצרור החיים.

כביש 1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד