כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תיעוד מטריד

צפו: קצין צה"ל עבר לינץ' אכזרי וחשש להגיב

מביש: במהלך השבת האחרונה תועד קצין צה"ל כשהוא עובר לינץ' על ידי עשרות מחבלים משולהבים וחושש להגיב גם כשהייתה סכנה של ממש לחייו • צפו בתיעוד

צפו: קצין צה"ל עבר לינץ' אכזרי וחשש להגיב
קצין צה"ל מותקף על ידי מחבלים צילום: צילום מסך

במהלך הפרות סדר באזור הכפר אל מועייר הסמוך ליישוב עדי-עד בגוש שילה בבנימין, תקפו עשרות מחבלים באבנים קצין צה"ל שהיה במקום והוא בתגובה הגן על עצמו באמצעות ידיו. גם כשנזרקו לעברו סלעים גדולים שיכלו לגרום למותו, הוא חשש להגיב. זמן קצר לאחר מכן עזב הקצין את המקום בעת שהמחבלים מסמנים עוד וי.

מדובר צה"ל נמסר: "הפרות סדר אלימות בהשתתפות עשרות ערבים, התקיימו אתמול במספר מוקדים סמוך לכפרים אל-מועייר ומעלכ במרחב החטיבה המרחבית "בנימין". לוחמי צה"ל שפעלו במרחב ביצעו מארב יזום נגד מפרי הסדר ומנעו את הגעתם לציר אלון הסמוך. הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות ביממה האחרונה ערוך, מגמתי, ומציג תמונה חלקית בלבד של האירוע בנסיון להביך את לוחמי צה"ל.

הקצין הנראה בסרטון, פעל לפיזור הפרת הסדר ובסמוך אליו היו לוחמים נוספים אשר ביצעו מרדף אחר מפרי הסדר, תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות. במהלך הפרות הסדר עצרו הכוחות את אחד ממפרי הסדר והעבירו אותו לחקירת כוחות הביטחון. לוחמי צה״ל וכוחות הביטחון ימשיכו לפעול להגנת תושבי האזור והנעים בציר".

צה"ל טרור אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד