י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אלימות בשמיים

קטטה המונית בטיסת ארקיע מאיי-סיישל לישראל

רק מדינות בודדות הוגדרו על ידי משרד הבריאות כ'ירוקות' וגם מהן - מתברר - הטיסות לא כל כך בטוחות. אלימות מילולית ופיזית בטיסת ארקיע לישראל לאחר שאחד הטסים העיר על חובת עטית המסכה

קטטה המונית בטיסת ארקיע מאיי-סיישל לישראל
מטוס צילום: unsplash

נגיף הקורונה מכה בכל העולם, ומדיניות משרד הבריאות הותירה מספר מצומצם מאד של מדינות המוגדרות על ידיה כ'ירוקות' כך שהחוזרים מהן אינם נדרשים לבידוד, אחת הבולטות שבמדינות אלו היא איי סיישל, וישראלים רבים פקדו את אי הנופש בים ההודי בחודשי הקורונה הארוכים.

במהלך השבוע החולף פרצה קטטה במטוס של חברת 'ארקיע' בין הנוסעים הרבים שחזרו ממדינת האיים, אחד הטסים העיר לישראלי שלידו שיעטה מסכה, השני בתגובה ניסה 'לברר' מהיכן סמכותו... וכך פרץ לו עימות אלים בגובה רב, כשבתווך עשרות הטסים בהן משפחות עם תינוקות שבסך הכל רצו לשוב הביתה בשלום ובשלווה.

שאר הטסים ניסו לפשר בין הניצים, וסייעו לדיילים והאחראי על הביטחון להשיב את הסדר על כנו, ולאחר דקות ארוכות של אלימות מילולית קשה שהתדרדרה בהמשך לאלימות פיזית הצליח מנהל השירות בטיסה להרגיע את הרוחות.

על פי הדיווחים, כוחות משטרה שהוזמנו על ידי חברת התעופה עוד לפני שהטיסה נחתה בארץ, הגיעו לנמל התעופה בן גוריון ועם נחיתת המטוס בארץ עצרו השוטרים את המעורבים בקטטה, ולאחר תשאול קצר שוחררו המעורבים לדרכם.

בארקיע אמרו בתגובה "במהלך טיסה מסיישל החלו נוסעים בוויכוח על רקע עטיית מסכות. הוויכוח התלהט וגלש לאלימות מילולית ופיזית בין הנוסעים שהתווכחו. מנהל השירות בטיסה נקרא על ידי הנוסעים, הגיע למקום, הפריד בעזרת הצוות בין הנוסעים שרבו. האירוע נמשך כמה דקות ולאחריו הטיסה המשיכה ללא אירועים מיוחדים. ארקיע תמשיך לשרת את נוסעי החברה בתקופה מאתגרת זו באופן המיטבי תחת הנחיות משרד הבריאות ורשות התעופה האזרחית".

ארקיע מסכה קטטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד